
Összefogtak a fizetős Facebook ellen a fogyasztóvédelmi szervezetek
Több mint 20 fogyasztóvédelmi szervezet szerint nehéz helyzetbe hozta a felhasználóit a Facebook.
Több mint 20 fogyasztóvédelmi szervezet szerint nehéz helyzetbe hozta a felhasználóit a Facebook.
Bár az uniós adatvédelmi hatóságok még nem hagyták jóvá a Facebookot működtető Meta új fizetős modelljét, egyes magyar felhasználók már most döntési helyzetbe kerültek, hogy kérik-e a hirdetésmentes Facebookot.
Az ír adatvédelmi hatóság még vizsgálja a Meta bejelentését arról, hogy az EU-ban csak annak lesz ingyenes a Facebook és az Instagram, aki továbbra is elfogadja a célzott reklámokat. Az Európai Digitális Jogok Központja szerint a Meta túl sokat kér a hirdetésmentes alkalmazásaiért.
A Meta már régóta tervezi, hogy reklámmentes lehet az általa működtetett Facebook és az Instagram annak, aki hajlandó fizetni ezért, és már a kínai kézben lévő TikTok is elkezdte tesztelni az előfizetéses verzió tesztelését.
A Twitter után a Facebookra is jönnek a megvásárolható kék pipák.