felvásárlás

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.

Rádió 1, Balázsék, Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc, Vadon Jadi. Fotó: Rádió 1

Eladja a Rádió 1-et Dunaújvárosban az MTI volt vezetője

Gazdasági okokkal magyarázta a Dunaújváros 93.1 Rádió 1-et működtető rádiós cégének eladását a Media1-nek Belénessy Csaba, az MTI volt vezetője, néhai Andy Vajna kormánybiztos volt üzleti partnere, akinek másik cége üzemelteti a dunaújvárosi helyi médiacentrumot is közel 800 millió forintos megbízási díjért.