
Hamarosan eltűnik két tévécsatorna a magyar kínálatból (Frissített!)
Érkezik az optimalizálás, búcsúzik a Discovery Science és a DTX.
Érkezik az optimalizálás, búcsúzik a Discovery Science és a DTX.
Eladta az érdekeltségét a híres magyar influenszereket menedzselő Special Effects Media két alapító tulajdonosa, Müller Péter és Szabó Gergő.
Újabb részletek derültek ki a Jófogás és a Használtautó és az Autónavigátor oldalakat portfóliójában tudó Adevinta magyarországi érdekeltségének eladásával kapcsolatban.
A Sanoma Media Group, a ProSieben.Sat1 és több más jelentős külföldi médiacsoport után ezúttal a Jófogás és a Használtautó, valamint az Autónavigátor.hu portálokat működtető Adevinta Hungary tulajdonosa döntött úgy, hogy elhagyja hazánkat.
Befejeződött az elmúlt évek egyik legjelentősebb közép-európai digitális akvizíciója a turisztikai szektorban: a lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska tulajdonába került a Szallas.hu-t is üzemeltető Szallas Group.
Az ellenzéki párt szerint ilyen felvásárlást sem Magyarországon, sem az EU-ban nem lehetne csinálni.
Nick Read szerint a Vodafone Magyarország tulajdonosváltása úgymond erősítheti a versenyt. Ellenzéki oldalon eközben bírálják az ügyletet.
Jászai Gellért szerint „ez lehet az iparág legjelentősebb piacformáló tranzakciója Magyarországon az 1990-es években lebonyolított Matáv privatizáció óta”
Ezúttal Thomas Rabe, az RTL Group vezérigazgatója beszélt arról, aki azt mondta egy rendezvényen, hogy az RTL az utolsó független televízió Magyarországon, mely részletesen beszámolt az ellenzék választási kampányáról is.
Közleményében a DIGI Communcations NV megerősíti, hogy román leányvállalata előzetes megállapodást írt alá a 4iG-vel a DIGI Távközlési Kft. és a leányvállalatok, az invitel és az I TV Zrt. felvásárlásáról. Néhány további részlettel szolgáltak az ügylet várható befejezését illetően.