
Kivonul Magyarországról az utolsó globális lemezkiadó cég, a Universal Music Group is
Ezzel az utolsó nagy, globális zeneipari cég is elhagyja a magyar piacot.

Ezzel az utolsó nagy, globális zeneipari cég is elhagyja a magyar piacot.

Most néhány eddig tisztázatlan körülményre is fény derült az Adevinta Classified Media Hungary és online termékeinek tulajdonosváltásáról.

Államilag támogatott hitel segítségével magyar tulajdonba kerül az eddig norvég tulajdonú, veszteséges Adevinta-médiaportfólió, benne a Jófogással és két másik online termékkel.

Érkezik az optimalizálás, búcsúzik a Discovery Science és a DTX.

Eladta az érdekeltségét a híres magyar influenszereket menedzselő Special Effects Media két alapító tulajdonosa, Müller Péter és Szabó Gergő.

Újabb részletek derültek ki a Jófogás és a Használtautó és az Autónavigátor oldalakat portfóliójában tudó Adevinta magyarországi érdekeltségének eladásával kapcsolatban.

A Sanoma Media Group, a ProSieben.Sat1 és több más jelentős külföldi médiacsoport után ezúttal a Jófogás és a Használtautó, valamint az Autónavigátor.hu portálokat működtető Adevinta Hungary tulajdonosa döntött úgy, hogy elhagyja hazánkat.

Befejeződött az elmúlt évek egyik legjelentősebb közép-európai digitális akvizíciója a turisztikai szektorban: a lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska tulajdonába került a Szallas.hu-t is üzemeltető Szallas Group.

Az ellenzéki párt szerint ilyen felvásárlást sem Magyarországon, sem az EU-ban nem lehetne csinálni.

Nick Read szerint a Vodafone Magyarország tulajdonosváltása úgymond erősítheti a versenyt. Ellenzéki oldalon eközben bírálják az ügyletet.