drágulás

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Az RTL után az Atmedia is árat emel a túlkereslet miatt

Az RTL Magyarország kereskedőháza után az Atmedia is megnöveli reklámidejének árait, de Mészáros Lőrinc cégének közleményéből úgy tűnik, ők kivárnak januárig vele, akkor viszont jelentős drágulás jön.

Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója a Big Picture konferencián 2022.10.20-án

Jelentősen megdrágul a TV2, ami nem csak a csatorna nézőit fogja rosszul érinteni

A Media1 információi szerint jelentős mértékben, 30-50 százalékkal megdrágul a TV2 Csoport csatornáinak műsordíja 2024 januárjától. Ez érzékenyen érinti a kábelszolgáltatókat és ezen keresztül minden magyarországi kábeltévé-előfizetőt, köztük azokat is, akiknek nincs is igénye a TV2 csatornáira.

RTL

Túlkeresleti indexet vezet be az RTL és néhány hét múlva mintegy 20 százalékkal megdrágul a reklámozás

A Media1 információi szerint az RTL Magyarország péntek délután körlevélben értesítette ügyfeleit, hogy 17 nap múlva jelentős túlkeresleti indexet vezet be, ami egy médiaügynökségi szakértő szerint azt jelenti, hogy mintegy 20 százalékkal megdrágul a tévéreklám az RTL-nél. Ez több reklámozót most nehéz helyzetbe hoz, ezért néhány médiaügynökség azt tervezi, hogy inkább internetre viszik át a költéseik egy részét.

A GVH árfigyelő weboldala

Egyre kevesebben nézik a GVH árfigyelő weboldalát, miközben hivatalosan sikeresnek tartják

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elnöke szerint az árösszehasonlító weboldaluk miatt is csökkent az élelmiszer-infláció júliusban, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.gemius oldalán elérhető, a Media1 által tanulmányozott látogatottsági adatok szerint viszont az állami árfigyelőrendszer iránt az érdektelenség jelei mutatkoznak.

tévé, tv

Egyesülnek a magyar kis és közepes méretű kábelszolgáltatók szövetségei, miközben sokasodnak a viharfelhők a fejük fölött, és az áremelés is elkerülhetetlennek látszik

Egyesülni készül két hazai, a kis és közepes méretű kábelszolgáltatókat tömörítő szakszövetség, a Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) és a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MKHSZ) – tudta meg a Media1 a szakszövetségek a héten megtartott gyulai kábelkonferenciáján. A konferencián elhangzott az is, hogy a forint drasztikus gyengülése, a magas infláció és az energiaválság miatt a fogyasztóknak várhatóan e terén is hamarosan áremelésre kell majd készülniük, hiszen maguk a médiaszolgáltatók a kábeldíj emelését tervezik.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások