disney plus

RTL & SKY akvízió

Kilőtt az RTL árfolyama a Sky felvásárlás bejelentése után

Az RTL Group (az RTL Magyarország anyavállalata) bejelentette: felvásárolja a Sky Deutschlandot, a német nyelvű előfizetéses televíziós piac egyik legnagyobb szereplőjét. Az RTL szemlátomást egyre inkább a német nyelvterületű országokra, az úgynevezett DACH (Németország, Ausztria, Svájc) régióra fókuszál, erre utal, hogy eközben egymás után adják el több európai leányvállalatukat.

Vladimir Arandjelovic, a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatója, a Media eXperience+ Belgrade társtulajdonosa

Vladimir Arandjelovic: „Meglovagoljuk a Magyarországon is kibontakozó Connected TV hullámot” – exkluzív interjú a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával

A Media eXperience+ Belgrade magyar leányvállalatot hozott létre Media eXperience+ Hungary néven, hogy támogassa a magyarországi Connected TV (CTV) piac fejlődését, és segítse a helyi piacot és médiát a streaming tévézésben rejlő nézői potenciál kihasználásában. A Media1 exkluzív interjút készített a Media eXperience+ Belgrade három tulajdonosának egyikével, Vladimir Arandjelovic médiaszakemberrel, a Media eXperience+ Hungary ügyvezető igazgatójával a tévés piacon zajló nagy változásokról és arról, miért is egyre fontosabb a CTV, amire ma már a politikusoknak is oda kell figyelnie.

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

Együtt támadja a Sziget Fesztivált és a Disney+ platformot a HírTV, a fideszes kézbe került Médiapiac és a Mandiner

Egymás után közöltek lejárató, a Sziget Fesztivált és a Disney+ internetes streamingszolgáltatót támadó anyagokat a kormánypárti médiaholdinghoz, a KESMA-hoz tartozó médiumok, a Mandiner és a HírTV, sőt még a fideszes politológus, Boros Bánk Levente által megszerzett, komoly látogatottsági gondokkal küszködő Médiapiac is beszállt.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások