Central Médiacsoport

Krémmánia

Nemzetközi piacra lép a Krémmánia

A Central Médiacsoport online szépségápolási platformja, a Krémmánia nemzetközi terjeszkedésbe fogott. Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.

Hadas Kriszta újságíró, az ATV volt munkatársa

Rendkívüli műsorváltozás Hadas Kriszta halála miatt az ATV-n

Az ATV megrendült és megváltoztatja műsorát. Az RTL egy LinkedIn-bejegyzést adott ki és a Híradóban is megrendülését fejezte ki. A Hadast mostanában foglalkoztató Central Médiacsoport szintén a közösségi médiában reagált a szomorú hírre.

24 Extra, a 24.hu fizetőkapus szolgáltatása

Elindult a 24 Extra, a 24.hu fizetőkapus szolgáltatása

A 24 Extra három különböző csomagban nyújt exkluzív cikkeken túl előfizetői hírleveleket, podcastot, eseményeket és kedvezményeket az újság korábbi kínálata mellett. Az új fizetőkapus szolgáltatást olyan nevekkel teszik exkluzívvá mint például Török Gábor, Jászberényi Sándor és Kele János.

Refresher

Csatlakozott a Refresher az ENTR projekthez

A Central Médiacsoport fiatalokat megcélzó kiadványa, a Refresher is meghívást kapott abba a Deutsche Welle (DW) által koordinált nemzetközi kezdeményezésbe, amely a Z generációknak szóló leghitelesebb platformokat foglalja magába. Az ENTR projekt keretében a 18-30 éves korosztály számára készítenek edukatív tartalmakat.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások