
Először adták át a Szentkirályi Balázs-díjat
A díjat idén alapították a G7 szerkesztőségének volt és jelenlegi munkatársai.
A díjat idén alapították a G7 szerkesztőségének volt és jelenlegi munkatársai.
A magyar bíróság azt kérdezi az uniós grémiumtól, hogy a magyar lapnak kell-e bizonyítania, hogy az osztrák Spar vezetője igazat mondott a kormányfőről a 24.hu által is szemlézett külföldi lapban, a Lebensmittel Zeitungban.
A Central Médiacsoport online szépségápolási platformja, a Krémmánia nemzetközi terjeszkedésbe fogott. Ennek részeként Csehországban és Szlovákiában is elindítja a helyi piacra szabott változatát, amely a Glow and Know néven debütál. Az aktuális kozmetikai trendek, termékek és vélemények után érdeklődők így egy-egy új platformmal lesznek gazdagabbak.
A 24.hu munkatársa, Benke Ágnes kapta a Magyar Orvosi Kamara (MOK) 2024-es Média Díját egészségügyi publicisztika kategóriában.
Állva tapsolták a Story Gála vendégei a 92 éves televíziós legendát.
Az ATV megrendült és megváltoztatja műsorát. Az RTL egy LinkedIn-bejegyzést adott ki és a Híradóban is megrendülését fejezte ki. A Hadast mostanában foglalkoztató Central Médiacsoport szintén a közösségi médiában reagált a szomorú hírre.
Átalakítja szervezeti modelljét a Central Médiacsoport, három új üzletág jön létre. Több nagy személyi változás is lesz. Távozik például Szigeti Péter, aki még Pető Péter előtt a 24.hu főszerkesztője volt, majd mostanáig lapigazgatóként tevékenykedett.
A 24 Extra három különböző csomagban nyújt exkluzív cikkeken túl előfizetői hírleveleket, podcastot, eseményeket és kedvezményeket az újság korábbi kínálata mellett. Az új fizetőkapus szolgáltatást olyan nevekkel teszik exkluzívvá mint például Török Gábor, Jászberényi Sándor és Kele János.
A Central Médiacsoport fiatalokat megcélzó kiadványa, a Refresher is meghívást kapott abba a Deutsche Welle (DW) által koordinált nemzetközi kezdeményezésbe, amely a Z generációknak szóló leghitelesebb platformokat foglalja magába. Az ENTR projekt keretében a 18-30 éves korosztály számára készítenek edukatív tartalmakat.
Alábecsülik a magazinhirdetéseket. Ez olvasható ki a ma elérhető legátfogóbb kutatásból, amely rávilágít: minden más reklámformánál nagyobb profit-megtérülést eredményez a print hirdetés, amely ütős képi világával, tapinthatóságával az érzelmekre is erősebben hat, így a vásárlási döntésekben is kulcsszerepe van. (x)