fbpx

cáfolat

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Szokatlanul cáfolt a Koronavírus Sajtóközpont

A Koronavírus Sajtóközpont az információt megnevező kormányközeli napilap megnevezése nélkül számolt be arról, hogy nem igaz, hogy az egyik nagy áruházlánc dolgozóit soron kívül fogják beoltani és már folyik az igényfelmérés. Máskor, ha nem kormányközeli lapról van szó, nem szokott ilyen szemérmes lenni a kormányzat.

euronews

Cáfolják, hogy lekapcsolnák az Euronews magyar adását

Kert Attila, az Euronews magyarországi igazgatója a Media1 érdeklődésére azt mondta, nincs veszélyben a magyar adás, fel sem merül a lekapcsolás gondolata, ahogyan azt egy, az érintetteket meg sem kérdező oldal terjesztette.

Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke

Reagált Karas Monika, a Médiatanács elnöke arra a pletykára, hogy idő előtt távozna

A Szabad Európa számolt be arról az iparági pletykáról, hogy Karas Monika nem sokkal a 9 évre szóló mandátuma lejárta előtt távozna a Médiatanács éléről, ezzel újabb közel egy évtizedre megtoldva a mostani kormányzópárt befolyását a Médiatanácsra. Távozása esetén ugyanis újra a Fideszhez közeli elnököt nevezhetnének ki a testület élére, míg a 2022. tavaszi választások után ez már bizonytalanná válhat.

Friderikusz Sándor, István Dániel és Bochkor Gábor Music FM Önindító c. műsorában

Sajtópereket indít Friderikusz Sándor a Ripost és a Bors ellen

A televíziós műsorvezető azért fordul bírósághoz, mert valótlanul állították róla a fideszes médiaholdinghoz tartozó lapok, hogy elhagyja Magyarországot és New Yorkba költözik. Anyagi gondjai sincsenek, ahogyan szintén híresztelték róla.

Egyre több az álhír című riport az M1 csatornán

Helyreigazítási kérelem az Origo részére

Tájékoztatjuk olvasóinkat és az érdeklődőket, hogy az alábbi helyreigazítási kérelemmel fordult a Media1.hu-t működtető Vipcast Media Gábor Lászlóhoz, az Origo főszerkesztőjéhez, illetve az origo.hu kiadójához.