fbpx

bírság

Való Világ 9 powered by Big Brother

Az RTL II súlyos médiahatósági bírságot kapott

Hiába volt 18-as karika az RTLII-n látható pornográf jelenetben, ettől az még nem volt törvényes az NMHH luxemburgi társhatósága szerint. Az NMHH tájékoztatást adott arról is, hogy részletfizetést engedélyezett a Retro Rádiónak, és közölte, kik versenyeznek a győri 88,1 MHz-es frekvenciáért. A szegedi Rádió88 ügyével ezúttal sem foglalkoztak.

Viszkis

A Viszkis miatt eljárást indít a TV2 ellen a Médiatanács

A Médiatanács e heti ülésén ezenkívül hiánypótlásra szólított két Rádió 1-es partnercéget két rádiós pályázaton, továbbá megvizsgálta a Balázsékat, valamint megbírságolt egy kis helyi tévét, és rendben találta a márciusban több tévén is leadott Önnek is joga van tudni, mire készül Brüsszel című közleményt.

facebook

Bírságot kapott a Facebook

Kétmillió eurós bírságot szabott ki Németország a Facebookra. A bírság oka, hogy az internetes vállalat nem nyújtott teljes képet arról, hogy mennyi bejelentés érkezik a céghez jogsértő, gyűlöletkeltő tartalmakról.

Sziget 2018 beléptetés. Fotó: Bodorkós Máté - Rockstar Photographers

A Sziget-fesztivál beperli az adatvédelmi hatóságot

A Sziget és a VOLT fesztivált szervező vállalkozás nem ért egyet az adatvédelmi hatóság által kiszabott 30 millió forint összegű bírsággal. A cég szerint az általa szervezett fesztiválok beléptetési rendszere mintaszerű. Leírták, miért nem értenek egyet a bírsággal.

fegyver

Fegyveráruházat népszerűsítettek egy újságban

A Médiatanács megbírságolta a sajtóterméket. A grémium e heti ülésén ezenkívül rádiós pályázati ügyekről és más bírságokról, például a Karc FM megbüntetéséről is határoztak, amiért nem tartotta be a hatósági szerződését.

upc, upc magyarország

Pert bukott a UPC Magyarország

A Kúria szerint is jogszerűtlen összegeket követelt a UPC 2017-ben az előfizetőitől. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság emiatt 20 millió forint bírságot rótt ki a UPC-re.

szavazás, választás

Az NVB elmarasztalta az RTL-t, a TV2 és a Csepeli Hírmondó végül megúszta

A Nemzeti Választási Bizottság szerint az önkormányzati Csepeli Hírmondó nem szándékosan tolta lapszámokon át a Fidesz szekerét, a TV2 pedig csak kormányüzeneteket sugárzott, nem Fidesz-propagandát. Az RTL viszont hibázott, amikor csak a cigánybűnözés szó kisípolásával engedte adásba a Mi Hazánk Mozgalom reklámját.