bírálat

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

Bodolai László szerint Erdélyi Superman Zsolt magánakciója volt a videó, amivel leváltatná az Index főszerkesztőjét a NER-közeli Indamediának tanácsot adó egykori SZDSZ-es kampányguru

Erdélyi Superman Zsolt nyilvános videója szerint Dull Szabolcs helyett olyan főszerkesztőre lenne szükség az Index élén, aki „nem sz*rja össze magát egy kakukkos órától, és egy külsős tanácsadótól”. Bírálja az Indexet azért is, amiért hozzájárulást kér olvasóitól az Index a működésére. A Media1 felhívta Dull Szabolcsot, valamint Bodolai Lászlót, az Index.hu Zrt. elnökét, mit szólnak a legújabb fejleményekhez.

Pápai Gábor karikatúrája az Operatív Törzs működéséről

Riporterek Határok Nélkül: Megengedhetetlen, hogy Magyarországon zaklatnak egy karikaturistát

A Reporters Without Borders nevű párizsi központú nemzetközi újságíró-szervezet angol nyelvű közleményben hívja fel a nemzetközi publikum figyelmét arra, hogy milyen fenyegetések érik Magyarországon kormányközelből az Operatív Törzs tevékenységét rajzzal bíráló Pápai Gábort, a Népszava karikaturistáját. Pápai mellett a szaúdi kormány közeléből zaklatott svéd karikaturista ügyében is megszólalt az RSF.

Kossuth Rádió

A Médiatanács bírálja a Kossuth Rádió Rádiókabaréját, de nem bünteti meg

A Médiatanács szerint kifogásolható, az etnikai kisebbségre vonatkozó tartalom volt hallható a Kossuth Rádióban Badar Sándortól, de az nem ütközött jogszabályba. A testület a Mobilaréna egyik, fehérneműs nőket tartalmazó anyagát is kritizálja, annak ellenére, hogy itt sem állapított meg tényleges jogsértést. Máris újrapályáztatják a Vörösmarty Rádió frekvenciáját.

Farkasházy Tivadar humorista, szerkesztő (Hócipő) és Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója

ATV-vezérigazgató: Farkasházy Tivadar és a Hócipő téved

Ötoldalas címlapsztori jelent meg a héten a Farkasházy Tivadar szerkesztette Hócipőben arról, hogy az ATV valójában álellenzéki, ezt több konkrét állítással igyekezett alátámasztani az újság. A Media1 ezekkel az állításokkal szembesítette Németh S. Szilárdot, a tévétársaság vezérigazgatóját.