Big Picture

Gundel Takács Gábor műsorvezető a MEME által szervezett Big Picture 2025 konferencián tavaly

Saját magukat díjaznák a magyar tévék? Új MEME-díj jön, riválist kap a Televíziós Újságírók Díja

Tévés produkciókat és személyeket díjazó elismerést alapít a televíziós médiaszolgáltatókat tömörítő Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME), amelynek alelnökei az RTL és a TV2 csúcsvezetői. Az új, először 2026-ban debütáló díjat alig néhány nappal a 2014 óta működő, évek óta nagy médiavisszhangot kiváltó Televíziós Újságírók Díja idei gálája előtt jelentették be – a MEME-díj az egyik lehetséges versenytársa lehet. Bár egyelőre nem világos, miként garantálják a függetlenséget, a MEME szerint az Emmy-díjhoz hasonló, rangos elismerésről van szó.

Kis-Bocz Éva, az Antenna Entertainment regionális programigazgatója

Öt műsort jelentett be egyszerre a Viasat3

Több népszerű saját gyártású műsor folytatást kap, örülhetnek például D. Tóth Kriszta, Sváby András és Geszti Péter, valamint a Troll a konyhában rajongói is, de újdonság is érkezik a csatornára. Íme a részletek.

Dudás Gergely, az RTL bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese

Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója

2025-ben az RTL médiakereskedőháza is belép a Connected TV hirdetési piacra és elindítja az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját. Többek között erről beszélt Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese a Big Picture konferencián hétfőn Budapesten, de elmondta például azt is, hogy új csatornával bővül az RTL Saleshouse csatornaportfóliója.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese

Bróker Marcsi, Árulók, VV, új célcsoport és változó főműsoridő – Az RTL nagy bejelentései a Big Picture konferencián

Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes hétfőn a Big Picture konferencián bemutatta az RTL Magyarország következő időszakra vonatkozó műsorterveit, ami ezúttal is jelentős részben showműsorokból, gameshow-kból, reality-kból és saját gyártású fikciós sorozatokból áll, érkezik például Bróker Marcsi címmel egy új saját gyártású széria, de lesz például Árulók is. Újdonságként érkezik a Pandora és az Exek csatája, valamint a Hatalom. Ezeknél is nagyobb hír, hogy bejelentették, hogy 27 évnyi működés után, a TV2 korábbi lépéséhez hasonlóan az RTL is átáll a 18-49-es célcsoportról a 18-59-re. Változik a főműsoridő időpontja is, és a Híradók tekintetében is változás várható.

Szabó Zsófi, a TV2 Klub nagykövete, a Mokka és a Házasság első látásra leendő műsorvezetője

Óriási nézettségi kudarc a TV2 Klub

A TV2 Csoport idén márciusban átnevezte a FEM3 csatornáját TV2 Klubra. A már 2022-ben beharangozott, de végül csak másfél évvel később megvalósult átmárkázás azonban egyelőre nem hozza a sikereket. Épp ellenkezőleg: a jelenleg három hónapos csatorna elvesztette a korábbi FEM3 nézőinek nagyon jelentős részét.

Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse (korábbi nevén R-Time) hirdetésértékesi igazgatója 2023. október 26-án bejelenti a reklámértékesítő ház jövő évi médiaportfólióját

Az RTL-t választotta az SPI / Filmbox

Az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse bejelentette, hogy a Filmbox televíziós csatornát működtető SPI International Magyarországgal bővül az RTL Saleshouse médiaportfóliója. Más fontos fejlemények is vannak az RTL Saleshouse körül.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások