bezárás

Pusztay András, az Index.hu vezérigazgatója.

Index-vezér: Akinek halálhírét keltik, sokáig fog élni

Pusztay Andrást, az Index.hu Zrt. júliusban kinevezett régi-új vezérigazgatóját kérdeztük az Index helyzetéről és jövőjéről, például arról, hogy még manapság is sokan tartanak az oldal lehetséges bezárásától, de szóba került az is, mi az oka az Index címlapján a blogajánlós doboz újabb átalakításának, illetve átnevezésének.

Heti Válasz

A Heti Válasz bezárásának körülményeiről ír a Válasz Online

Érdekes részleteket közölt egy volt munkatárs a Heti Válasz egy évvel ezelőtti megszűnéséről, az ismeretlenségből érkező Kovács Ildikóról, vagy például arról, hogy lett volna egy befektető, aki megvette volna az újságot, csak épp Nyergesék senkinek sem akarták odaadni. Szó esik a csődeljárásról is, ami egyes vélemények szerint lehet, hogy eleinte nem is volt indokolt.

OK!Pécs

Megszűnik az OK!Pécs híroldal

Öt és fél év után bezár az okpécs.hu, csak az archívuma marad elérhető. Az alapítója, aki korábban Páva Zsolt fideszes pécsi polgármesternek is dolgozott, egy új, ám immáron teljesen politikamentes oldal elindítását tervezi.

Rádió 88, Szeged

Bejelentették: Elnémul a szegedi Rádió 88, harminc munkatárs állását veszti

A Media1 információi szerint ma rendkívüli stábértekezleten jelentették be Szeged legnagyobb hallgatottságú és legrégebbi múltú helyi rádiójánál a döntést. A Rádió 88 augusztus végén befejezi működését, a Médiatanács ugyanis válaszra sem méltatta a lejáró jogosultságú rádió hosszabbítást kérő beadványát, ezzel egyébként súlyos jogsértést elkötve.

unikornis.hu

Visszahozta a KESMA az Unikornis eltűntnek hitt tartalmait

Egy nappal a Media1 a témával kapcsolatos cikke után újra elérhetővé tették az egykori, még 2017-ben becsukott kulturális és életmód magazin egy ideje már nem fellelhető tartalmait. Közben jelentkezett Vándor Éva, az oldal egykori főszerkesztője, aki némi kiegészítéssel is szolgált az Unikornis története kapcsán.

Faktor

Vége a Faktor.hu-nak?

Hetek óta nem frissül a digitális sajtótermék, amit az Origo későbbi tartalomigazgatója indított, majd Ómolnár Miklós és Schatz Péter vállalkozása vett át, majd azután a NER-közeli sajtóholdingnak adományoztak.

Echo TV

Bezár az Echo TV

A Fidesz-közeli médiaholding megszünteti Széles Gábor majd Mészáros Lőrinc egykori csatornáját. A nézőket a HírTV-re terelik át.

vs.hu

Nem frissül többé a vs.hu

A portálra még azután is került ki tartalom, hogy kiderült: egy ideig a Matolcsy György vezette jegybank alapítványa finanszírozta az oldal működését. Most, hogy a fideszes médiaalapítványhoz került a site, csak az archívum marad.

Az MTVA Új Média és Teletext Kft. nevű cége működteti a hirado.hu nevű oldalt is

Bezárják az MTVA botrányos leányvállalatát

Végelszámolással megszűnik az MTVA Új Média és Teletext Kft. nevű, az Állami Számvevőszék szerint is problémásan gazdálkodó vállalata, értesült a Media1.