
Több mint duplájára emeli árait az Amazon Prime Video
Az Amazon hazánkban is jelentősen megemeli a Prime Video streaming-szolgáltatás díját.
Az Amazon hazánkban is jelentősen megemeli a Prime Video streaming-szolgáltatás díját.
Közel 21 ezer forint volt havonta egy átlagos háztartás hírközlési kiadása 2023-ban, ami 13 százalékkal több mint egy évvel korábban. Ezt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jelentette be csütörtökön piackutatási adatokra hivatkozva. A kiadások több mint felét a mobilszolgáltatás, vagyis a hanghívások és a mobiltelefonnal használt mobilinternet díja tette ki. A kutatási adatokból további érdekességek is kiderültek.
A SkyShowtime megemeli a havidíjának mértékét, de ha valaki hajlandó elviselni a reklámokat, használhatja kedvezőbb áron is.
Egyes előfizetőiknél nem érvényesítik majd automatikusan az úgynevezett inflációkövető díjkorrekciót, de így is jelentős növekedés lesz.
A szakemberek szerint annyira túlfűtött a hazai televíziós reklámpiac, hogy 2023 utolsó negyédévében nem lesz elég reklámidő a tévékben, ezért az ügyfelek áremelkedésre számíthatnak, és még így sem fog minden kampány teljesülni.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elnöke szerint az árösszehasonlító weboldaluk miatt is csökkent az élelmiszer-infláció júliusban, a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.gemius oldalán elérhető, a Media1 által tanulmányozott látogatottsági adatok szerint viszont az állami árfigyelőrendszer iránt az érdektelenség jelei mutatkoznak.
Eddig nem tapasztalt kihívásokkal szembesültek a magyar e-kereskedők a Reacty Digital legújabb kutatási adatai szerint.
A vele készített interjúból kiderül az is, számíthatunk-e a hazai gyártású filmek és sorozatok visszatérésére.