
Állatok a médiában – interjú Bóday Pállal, a Macskaárvaház Alapítvány elnökével
A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.
A Media1 podcastjában az állatvédelem médiabeli megjelenéséről és a húsiparról, valamint a wellnessező baromfikról beszélgettünk Bóday Pállal.
A fogyasztóvédelmi és a reklámtörvény módosítását kezdeményezte a Párbeszéd. Az apropót az egyik húsipari cég, a Master Good cég nagy felháborodást kiváltó reklámplakátjai adják.
Azt követeli több magyarországi állatvédő szervezet, hogy a magyar Országgyűlés változtassa meg a reklámtörvényt és a továbbiakban a vágóhidak, húsüzemek és minden olyan cég, amelyek állatok halálából vagy kihasználásából profitálnak, ne reklámozhassák termékeiket boldog állatokkal és olyan szlogenekkel, mintha azok örülnének annak, hogy levágják őket, illetve mintha a vágóhíd egyenlő lenne egy SPA-val. Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) fellépését is szorgalmazzák az ügyben.
99 éves korában elhunyt Bob Barker, aki 35 éven keresztül vezette az egyik legnépszerűbb televíziós vetélkedőműsort az Egyesült Államokban.
Márciusban két új sorozattal érkezik a csatorna, mindkettő az állatvilág elkötelezett megmentőiről szól.
A divatmagazin az állatkínzást utasítja el ezzel. A magyarországi kiadó is csatlakozik.