állami reklámköltés

Magyar Péter és a TV2 logója

Cáfolja Magyar Péter állítását a TV2 – így végre kiderült, mekkora az állami reklámbevételük

A TV2 hosszú idő után most először közölt adatot arról, mekkora az éves állami reklámbevétele. A csatorna médiaipari portálunkkal tett kivételt, így kiderült, mekkora közpénz jutott tavaly a TV2-nek és az RTL-nek állami reklámköltés formájában. Úgy tűnik, Magyar Péter a napokban erősen túlzó adatokat publikált a TV2-nél költött közpénzekről.

Vaszily Miklós, a TV2 Zrt. új vezérigazgatója

Hiába pletykálják: nem számol a TV2 vezérigazgatója az RTL kivonulásával

Vaszily Miklós, a TV2 Csoport elnök-vezérigazgatója egy interjúban elmondta: az iparági pletykák ellenére nem számolnak az RTL magyarországi kivonulásával. A beszélgetésben kitért a TV2 külföldi terjeszkedésének megakadására, elmondta a véleményét a sporttartalmak előfizetéses streamingre tereléséről, de szóba került az Index és a bezárt Pesti TV is.

Lánczi Tamás és a Szuverenitásvédelmi Hivatal a kormánykritikus médiumokat támadó videója a YouTube-on

Állami pénzből támadják a 444-et, a Telexet és az Átlátszót – kampányt indított a Szuverenitásvédelmi Hivatal

Új szintre lépett az Orbán-kormány médiaháborúja: az adófizetők pénzén, fizetett kampányt folytat a Szuverenitásvédelmi Hivatal a 444, a Telex és az Átlátszó, valamint több más médium ellen a közösségi médiában, például a YouTube-on. Lánczi Tamás, a hivatal vezetője arra próbálja rávenni az embereket, hogy ne támogassanak bizonyos médiumokat, mert azok úgymond átverik az olvasókat. Ács Dániel, a 444 oknyomozó újságírója szerint egészen abszurd, amit a kormányzat csinál.

A Magyar Hang szerkesztősége.

Panaszt tett Magyarország ellen két médiaszolgáltató az Európai Bizottságnál

A Magyar Hang kiadója, az Alhambra Press Bt. és egy másik, egyelőre névtelenséget kérő hazai médiavállalkozás hétfőn reggel panaszt nyújtott be az Európai Bizottságnál tiltott állami támogatás miatt a magyar reklámpiacon lévő anomáliákkal, a kormányközeli médiumoknak juttatott jelentős állami reklámpénzek összefüggésben.

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője

Balásy Gyula cégei árat emelnek, pedig Magyar Péter szerint már eddig is túlárazva dolgoztak

Rogán Antal márciusban 17,6 százalékos áremelést engedélyezett a propagandaminisztérium fő beszállítóinak, azaz Balásy Gyula cégeinek. Mint emlékezetes, Magyar Péter éppen e cégeket vádolta meg közéleti színre lépésekor azzal, hogy eleve túlárazzák a kampányaikat. Két hete pedig arról számoltunk be, hogy már a rendőrség is nyomoz a szóban forgó állami kommunikációs szerződések ügyében.

Balásy Gyula, a New Land és a Lounge Group tulajdonosa (balra) és Magyar Péter, az állami Diákhitel Zrt. volt vezérigazgatója, Varga Judit volt igazságügyi miniszter exférje, a Talpra Magyar alapítója (jobbra)

Tagadja Balásy Gyula propagandacége Magyar Péter és a Szabad Európa bűncselekményre utaló állításait és perrel fenyegeti a média egy részét

Az EU-t és Soros Györgyöt támadó kormányzati kampányokon és más propagandakommunikáción milliárdokat kaszáló, Balásy Gyula érdekeltségei közé tartozó Lounge Group szerint nem igaz, hogy túlárazták az államnak nyújtott szolgáltatásaikat vagy hogy más módon trükköznének. Szerintük az sem igaz, hogy nyomozás folyik ellenük. A Szabad Európát, mely nyilvánosságra hozta, hogy a cégcsoport milyen összegekért dolgozik az államnak, üzleti titok megsértésével vádolják Balásyék és közleményben fenyegetik a magyar média egy részét, akár büntetőeljárást is kilátásba helyezve egyes lapokkal szemben.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások