Burka Szilvia, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója

Marketing- és online igazgatót nevezett ki a Praktiker

Burka Szilvia lett a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója.

Burka Szilvia marketing és online szolgáltatások igazgatói pozícióban folytatja pályafutását a barkácsáruházláncnál júliustól. A szakember nem csak a Praktiker marketing csapatát irányítja, de az e-kereskedelmi üzletág vezetését is átvette – derül ki a vállalat a Media1-hez is eljuttatott mai, keddi közleményéből.

Burka Szilvia 2014 novembere óta dolgozik az áruházláncnál, eddig marketing osztályvezetőként segítette a 20 áruházzal rendelkező Praktiker fejlődését. Felsővezetőként ő lett a harmadik nő a Praktiker 7 fős menedzsmentjében.

A szakember széles körű szakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban a Nemzeti Tankönyvkiadó marketingigazgatója volt, de dolgozott a Duna Elektronikánál és az E.ON IS-nél is különböző marketinges pozíciókban. Tanulmányait a Szolnoki Főiskolán, valamint a Pécsi Egyetemen végezte marketing szakon.

A szakember felügyeli a Praktiker marketing osztályának és tucatnyi ügynökségnek, illetve külső szakmai partnernek a munkáját, valamint az e-kereskedelmi üzletág teljes körű vezetését is rá bízták.

„Büszke vagyok arra, hogy igazgatói pozícióban folytathatom a megkezdett munkát. A tulajdonosok, illetve a felsővezetés támogatásával az elmúlt hat évben újraépítettük a Praktiker reklámkommunikációját. 2016-ban megújult a webshop, majd 2018-ban elindult a mobil alkalmazás is, ezeket nem csak a vásárlók, de a szakma is elismerte különböző díjakkal. Egyre jobban fókuszálunk a digitális kommunikációra, és igyekszünk mindent automatizálni, mérhetővé tenni a rendszereinkben, hogy a leghatékonyabb marketing megoldásokkal támogassuk az értékesítést”

– mondta Burka Szilvia.

A szakember hozzátette:

„Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Praktiker ne csak szerethető márka, illetve munkáltató brand legyen, de megkülönböztethetők legyünk a konkurensektől. Szeretnénk bebizonyítani, hogy a Praktiker online és offline áruházaiban jó vásárolni, jó élményeket kapunk, s a Praktiker megoldást nyújt mindenki számára az otthonszépítés, a ház körüli teendők kapcsán. Szeretnék elérni – omnichannel vállalatként (offline, online és b2b üzletággal) –, hogy bármilyen csatornán érkezik hozzánk egy vásárló, ugyanazt a kiváló vevőélményt kapja.”

További hírek találhatók a Media1-en.

Borító: Burka Szilvia, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója. Fotó: Praktiker

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások