Scitec-gyár Magyarországon

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója

Az ismert sport-táplálékkiegészítőket gyártócég szélesebb sportolói közönséget célzó márkává szeretne válni, ennek érdekében kérték fel az új marketingigazgatót.

A közgazdász végzettségű Solymos Ádám többek között a Procter & Gamble, a Kimberly-Clark, valamint a Johnson and Johnson vállalatoknál dolgozott korábban, valamint több mint 10 évet töltött Angliában hasonló területen, egyebek mellett a Reckitt Benckisernél. A Scitec csapatának új tagja jelentős helyi és nemzetközi marketingvezetői tapasztalatokkal is rendelkezik.

„A jövő legfontosabb célja, hogy a vállalat univerzálisabb, szélesebb sportolói közönséget célzó márkává váljon, ezáltal a piaci súlya is még nagyobb legyen. Ennek első lépcsőjeként nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec Endurance termékekkel gazdagodott a vállalat termékportfóliója” – nyilatkozta az új igazgató.

Solymos Ádám, a Scitec új marketingigazgatója
Solymos Ádám, a Scitec új marketingigazgatója

„Az elmúlt húsz évben a sporttáplálék-kiegészítők piaca rendkívül jelentős mértékben nőtt, ám még mindig jelentős növekedési potenciál van a szektorban.”

Solymos Ádám hozzátette: bár a Scitec nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi színtéren is meghatározó vállalat, a cég a jövőben még jelentősebb szerepet szeretne elérni a világpiacon.

Borító: Scitec-gyár Magyarországon

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások