Az RTL Magyarország már november elején a Big Picture konferencián bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház Connected TV (CTV) portfóliója és a Sweet.tv felületeivel már januártól elérhető lesz.
A médiavállalat hétfő esti közleményében azt írja, hogy a Sweet.tv több mint 130 ezer magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2,3 millió CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket mint az Xbox, Android és iOS.
A Sweet.tv prémium hirdetési lehetőséget kínál a hirdetők számára, több mint 130 népszerű televíziós csatorna és a legnagyobb stúdiók (Disney, Universal, Paramount, Sony) legnépszerűbb tartalmaival.
A Sweet.tv FAST channel szolgáltatást is biztosít az előfizetőik számára. A FAST TV (Free Ad-Supported Streaming TV) olyan internetalapú lineáris televíziós csatornát jelent, amely non-stop tartalomfolyamot biztosít, hasonlóan a hagyományos lineáris csatornákhoz. Különlegessége, hogy hatékonyan ötvözi a klasszikus televíziós élményt a digitális hirdetési lehetőségekkel, például a célzott reklámokkal és rugalmasan illeszkedik a felhasználók médiafogyasztási szokásaihoz.
A Sweet.tv FAST közönségének több mint 70 százaléka nagy képernyőkön (CTV) éri el a tartalmakat, ami alacsony reklámzajszintet és rendkívül jól mérhető kampányteljesítményt biztosít a hirdetők számára.
A Sweet.Tv FAST csatornái magyar nyelven kínálnak szórakoztató tartalmakat az előfizetők számára, az akciófilmtől, a vígjátékokon át a gyermekcsatornákig. A dinamikus növekedést és a nagyképernyős tartalomfogyasztást elősegíti, hogy egyedülálló fejlesztésként Magyarország a Samsung 2024-es smart TV irányítóin már külön Sweet.tv brandingelt gomb is helyet kapott.
„Nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon kizárólagos partnerei lehetünk a Sweet.tv-nek, ennek a rendkívül dinamikusan növekvő piaci szereplőnek. A Connected TV csomagunk most egy új, értékes taggal bővül, ami tovább erősíti a hirdetőink számára kínált prémium lehetőségeket. Exkluzív nemzetközi tartalmakat és a legnépszerűbb hollywoodi kasszasikereket hozzuk el a hirdetőink számára. A Sweet.tv-nek is köszönhetően a digitális hirdetések precizitását hozzuk el a tévéképernyőre, miközben megőrizzük azt a különleges figyelmet és érzelmi hatást, amit csak a televízió tud nyújtani” – mondta Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse AD sales igazgatója a megállapodás kapcsán.
Mykhailo Khyzhniak, a Sweet.tv ügyvezetője szintén hangsúlyozta az együttműködés jelentőségét:
„Büszkeséggel tölt el, hogy Magyarországon elértünk egy olyan magas számú FAST felhasználói bázist, hogy új szintre emelhetjük szolgáltatásunkat és elkezdhetjük értékesíteni hirdetési felületeinket. A Sweet.tv számára fontos volt, hogy olyan saleshouse partnert találjunk, amelynek hirdetési csomagja összhangban van üzleti céljainkkal. Az RTL Saleshouse-szal közösen kívánjuk kiaknázni a Connected TV hirdetésekben rejlő hatalmas potenciált. Prémium tartalmaink mellé, prémium hirdetési környezetet biztosítunk a Partnerek számára.”
Az RTL Saleshouse és a Sweet.tv együttműködése új szintre emeli a Connected TV piacán elérhető prémium hirdetési megoldásokat, tovább erősítve mindkét fél pozícióját a magyar médiapiac élvonalában – olvasható a közleményben.
Reklámokért olcsóbban – érkezik az RTL+ új, reklámokat is tartalmazó verziója
Bejelentette az RTL A mi kis falunk új évadának premierjét és megmutatta az előzetest
Barátok közt különkiadással jelentkezik a Nyerő Páros – íme az előzetes
Nem cáfolja a Miniszterelnöki Kabinetiroda az RTL-vezér és Rogán kabinetfőnöke közti találkozókat
Elutasította az RTL keresetét a Médiatanács ellen a Fővárosi Törvényszék
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Megvette az Árulók magyar változatának első évadát a Bell Media