W by Roadster

W by Roadster néven új lap indul

Egy évente kétszer megjelenő új bookazine indítását jelentette be néhány perccel ezelőtt a magyar tulajdonú Player Media Group.

A W by Roadster című új kiadvány a 2012-ben alapított Player Media Group (PMG) legújabb terméke, mellyel a már meglévő, eddig alapvetően férfiakat célzó portfóliójukat 2024 nyarától már női eléréssel is bővítik. Az új bookazine – vagyis könyvszerű magazin, illetve magazinszerű könyv – a Roadster lapcsalád részeként érkezik. (A Roadster márka 2017-es alapítását követően 2019-ben lépett be a print lappiacra.)

A W by Roadster június végén, azaz ezekben a napokban debütál, míg idei második lapszáma november végén kerül a polcokra.

Régóta készültek erre

Nagy Gergely, a kiadó vezetője elmondta, hogy az elmúlt években folyamatosan készült a cég arra, hogy piacra lépjen egy női tematikával, tovább erősítve a PMG pozícióit a kiadók között.

„2024 egy turbulens, változatos év, úgy döntöttünk, hogy ebben az izgalmas-mozgalmas időszakban ugrunk fejest az új kalandba”

– fogalmazott.

Izing Róbert, a Roadster lapcsalád főszerkesztője is régóta várta a pillanatot, hogy a Roadster világának kifejezetten nőkre fókuszáló tartalmai végre önálló kiadványban is életre kelhessenek. Elöljáróban annyit elárult:

„A W by Roadsterrel ezúttal kifejezetten a női olvasókat célozzuk, a jelenlegi női magazinpiac szellemiségétől eltérő tartalomstratégiával, hangulattal és célokkal.”

Kép a W by Roadster első számából
Kép a W by Roadster első számából. Fotó: Player Media Group

Most print, de később online is lehet

A bookazine 2024-ben nyomtatott formában jelenik meg, de a későbbiekben várható, hogy a digitális térben is kínálnak majd minőségi tartalmat női olvasóiknak. A W by Roadster főszerkesztője, Gyöngy Orsolya Soraya lett, aki így nyilatkozott a küldetésről:

„A kiadó vezetőivel összehangolva a tartalmi és üzleti célokat, szeretnénk egy olyan új szellemiségben készülő médiaterméket adni az olvasóknak, mely magáénak tudja a Roadster különleges világának hangulatát, minőségi tematikáját, emellett viszont mellőzi a női lappiac már fáradó tartalmi reflexeit. Összességében a szabadság motívumrendszerei köré komponált, minőségi élet pillérein támaszkodó, pozitív és inspiráló bookazine született, amit különleges élmény volt megtervezni.”

A W by Roadster bookazine-t a Roadsterhez hasonlóan a kiemelt partnerhálózatok (Lapker, Bortársaság boltok, Libri, Libertin könyvesboltok) mellett a kiadó saját felületein lehet megvásárolni.

Az együttműködések kapcsán Donkó Péter üzletfejlesztési igazgató elmondta, hogy partnereik nyitottsággal, bizalommal és bátorsággal éltek az első lapszámban való megjelenés lehetőségével, ami mindig egy különleges élmény mindenki számára. A bookazine értékesítését a Player Media Group közvetlenül, a saját értékesítő csapatával végzi.

Megújult a Central Médiacsoport arculata

Új kommunikációs igazgató az Index anyavállalatánál

„El a kezekkel a független sajtótól!” – Tiltakozik a MÚOSZ

Lezárult a WikiLeaks-ügy, Julian Assange szabad emberként hazatérhetett

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: W by Roadster. Fotó: Player Media Group

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások