Az Árulók - Gyilkosság a kastélyban című krimi-reality 2. évadának egyik pillanata

Bejelentette az RTL Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban új évadát

Már várják is a jelentkezéseket a krimi-reality új évadába, ami ezúttal civil játékosokkal valósul meg.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Február 12-től lehet jelentkezni a 2023-as év egyik legsikeresebb tévéműsorának következő évadába. A fődíj akár 20 millió forint is lehet, olvasható az RTL hétfő esti közleményében.

Árpa Attila az első évados celebes változat után ezúttal civil résztvevők jelentkezését várja. A jelentkezésre buzdító reklámszpot mától látható az RTL csatornáin és közösségimédia-felületein.

Jelentkezni az alábbi URL-en lehet: rtl.hu/azarulok-jelentkezes.

Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban 2023-ban a teljes hazai televíziós piac legnézettebb hétköznap esti műsora volt a Nyerő Páros mellett. A krimi-reality átlagos közönségaránya 23,3% volt a kereskedelmileg kiemelten figyelt 18-49 éves korosztály körében, az új formátum hétköznaponként minden alkalommal magabiztosan nyerte az idősávját. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban a 18-49 éves streaming előfizető célcsoportban is remekül teljesített, itt 33,4%-os közönségarányt ért el. A műsor az RTL+ platformon összesen 743 ezer videóindítást generált, és elsősorban a fiatal női célcsoport körében ment a legjobban.

Kiugróan magas volt a műsort nagyképernyőn, ám időeltolással (TSV, time shift viewing) nézők aránya is: a teljes 18-49-es nézőszámon belül átlagosan 18% volt azon nézők aránya, akik így követték a 12 részes programot. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban kiváló példája annak, hogy lineáris televíziós műsorok is lehetnek sikeresek az alapvetően streaming felé forduló célcsoport körében, írja ez alapján az RTL.

 

Szent Kelet Vesztett Varázsa: az ElkXrtuk producere fiának Bayer Zsolt közreműködésével készült új sorozatát a közmédia sugározza

Jön a TV2 Klub, búcsúzik a FEM3

Különleges párkereső reality indul a TLC-n

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások