A megállapodás értelmében a Project Agora a Taboola kizárólagos partnere Közép-Kelet- és Délkelet-Európa, a Közel-Kelet és Észak-Afrika 26 országában. A Project Agora-Taboola magyarországi portfóliójába már jelenleg is olyan vezető prémium kiadók tartoznak mint a Central Médiacsoport, a Net Média, az Adaptive Média és a Promotions.hu.
A mai hírekkel a Taboola és a Project Agora hét éve fennálló partnersége bővül, amelynek során a két vállalat olyan országokban kínálja a technológiát mint Magyarország, Románia, Görögország, Csehország és az Egyesült Arab Emírségek. A Taboola folyamatos innovációjával a Project Agora továbbra is támogatni tudja majd a kiadókat profitjuk maximalizálásában, az organikus tartalomcirkuláció növelésében, az olvasótáboruk bővítésében és új bevételi források kiaknázásában. Ugyanakkor a hirdetők minden eddiginél több módon és helyen tudják majd célozni a fogyasztóikat a Taboola felhasználói élmény útján átívelő megoldásaival.
A partnerség kiterjesztésének részeként a Project Agora továbbra is kizárólagosan kínálja ügyfeleinek a Taboola megoldásait, beleértve a Taboola Feedet, amely személyre szabott tartalmakat kínál az olvasóknak, valamint a Taboola Newsroomot, amely lehetővé teszi a szerkesztőségek számára, hogy a tartalmaikat hasznos adatokkal, A/B teszteléssel és piaci trendek figyelembevételével formálják. Olyan újdonságok is várhatóak mint a Homepage for you, ami a híroldalak nyitólapjának személyre szabott változata, a felhasználói preferenciák és érdeklődési körök alapján.
„A Taboolával közös utunk eddig is figyelemre méltó volt, és örömmel vágunk bele ebbe az izgalmas új évtizedbe. Az elmúlt 7 évben közösen törekedtünk az innovációra és arra, hogy segítsük a kiadókat a látogatóikból származó érték maximalizálásában, a hirdetők pedig elérjék üzleti KPI-jukat. Ez a megújulás azt jelzi, hogy továbbra is töretlenül elkötelezettek vagyunk mindkettő mellett” – mondta Odysseas Ntotsikas, a Project Agora holdingja, a ThinkDigital Group (TDG) az alapítója és ügyvezető partnere.
„A Project Agora az egyik legrégebb óta működő partnerünk, akivel együtt fejlődtünk” – mondta Adam Singolda, a Taboola vezérigazgatója. „Mindketten elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a kiadókat összekapcsoljuk a növekedéshez, bevétel teremtéshez és gyarapodáshoz szükséges technológiákkal. Már 7 éve megbízható kizárólagos partnerünk a régióban, és ez az új, hosszú távú megállapodás biztosítja, hogy még jobban összehangolódjunk és egyként működjünk a régióban, így a Project Agora a közvetlen kiterjesztésünk lesz az általuk működtetett piacokon a kiadók és a hirdetők javára egyaránt.”
A Tabooláról
A Taboola egy weblapokon megjelenő tartalomajánló, ami segíti az olvasókat, hogy olyan dolgokat fedezzenek fel, amiket szívesen láthatnak.
A vállalat mesterséges intelligenciával működő platformját netes tartalomgyártók – beleértve a híroldalakat, mobilalkalmazásokat – használják a monetizáció és az felhasználói lojalitás fokozására. A Taboola olyan nemzetközi siteokkal dolgozik már jelenleg is mint a CNBC, a BBC, az NBC News, a Business Insider, a The Independent és az El Mundo.
Jelenleg több mint 15.000 hirdető használja a Taboolát, hogy közel 600 millió napi aktív felhasználót érjenek el. A Connexity 2021-es felvásárlása óta a Taboola kimelkedő szerepet tölt be a webshopos ajánlások működtetésében is, közel havi 1 millió online vásárlást segítve ezzel elő. Olyan vezető márkák mint a Walmart, a Macy’s, a Skechers és az eBay a legfontosabb e-commerce ügyfelei.
A Taboola 2022-ben felvásárolta az intelligens online ajánlórendszereket fejlesztő magyar Gravity R&D-t, amelynek célja, hogy komoly fejlesztőközpontot építsen Budapesten a Gravity-re alapozva.
Tudjon meg többet a www.taboola.com oldalon, és kövesse a @taboola-t a Twitteren!
A Project Agora
A Project Agora, a TDG (ThinkDigital Group) nyílt webes – azaz híroldalaknak, tartalomgyártóknak, weboldal tulajdonosoknak érdekes – technológiákért felelős márkája. A vállalat ügyfeleit olyan erőforrásokkal, adatokkal, megoldásokkal látja el, amelyekre tartalmaik vagy szolgáltatásaik létrehozásához szükségük van.
A Project Agora közel 2800 vezető weboldallal dolgozik együtt és több, mint 3600 helyi és nemzetközi hirdető igényeit elégíti ki.
A Project Agora-t a Financial Times két egymást követő évben (2022 és 2023) az 1000 leggyorsabban növekvő európai vállalat közé választotta.
Tudjon meg többet a https://projectagora.com/ oldalon, és kövesse a Project Agora, a TDG company a LinkedIn-en!
(x)