Mint a Media1-hez kedden eljuttatott közleményükben írják, a szakember több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik FMCG területen, és tagja a Marketing Döntéshozók Klubjának is. Az új marketingigazgató elmondta, hogy célja a Praktiker márka erősítése a vevőélmény fejlesztésén keresztül.
A szakember a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte meg Kereskedelem és Gazdaság diplomáját marketing szakon. Ezt követően az üzleti döntéshozatalra specializálódott mester fokozatát szerezte meg a Pécsi Tudományegyetemen, majd elvégezte a dániai Aarhus Üzleti Iskola Erasmus ösztöndíjprogramját.
Pályafutását 2001-ben a Heinekennél kezdte, majd a Nestlé Ice Cream Hungária brand- és marketing menedzsereként folytatta. 2008-tól ismét a söriparban, a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél látott el marketing menedzseri feladatokat, 2015-től pedig az Lidl Magyarország marketing vezetője volt.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!