A legtöbb szolgáltató igyekszik minél több lehetőséget biztosítani a vendégek számára, hogy elnyerjék bizalmukat. A bizalom ugyanis már magával hozza a visszatérés lehetőségét is. Nem elég azonban a legjobb minőségű szoláriumgépeket beszerezni, az ennél jóval kisebb kiegészítők is nagy szerepet játszanak az ügyfelek megfelelő kiszolgálásában.
A következő pár sorban most azokról a kozmetikumokról lesz szó, amelyeket minden stúdióban kötelező tartani.
Mivel töltsük fel a polcokat?
A szolgáltatók körében igen nagy a verseny, s ha hosszú távon szeretnénk ebben a megmérettetésben megállni a helyünket, akkor bizony szükség van némi pluszra. A Hollandimpex KFT szoláriumkozmetikumai között olyan darabokkal találkozhatunk, amelyek garantáltan maradásra késztetik majd a vendégeket.
Az első benyomás segít eldönteni, hogy maradnak-e, visszatérnek-e az ügyfelek, vagy esetleg más helyet választanak helyettünk.
Számos szolgáltató úgy gondolja, hogy a legjobb minőségű gépekkel majd hűségre késztetik a szolizókat, azonban ez önmagában kevés. A csövek minősége sem utolsó, sőt, ha biztosra akarunk menni, akkor kozmetikum fronton is a legjobbat kell nyújtani.
Mutasd a választékot, megmondom, érdemes-e nálad szolizni!
Nem győzzük eléggé hangsúlyozni, hogy minél szélesebb és színesebb a választék, annál inkább borítékolható a siker. Lehet szerződésünk egy adott márkával, de ilyen esetben sem köti meg semmi a kezünket, hiszen ettől függetlenül még felkínálhatunk többféle terméket. Ajánljunk többféle bőrtípusra kozmetikumokat, szolizás előtti és utáni krémeket, testápolókat, hidratálókat, arcápolókat és fényvédőket.
Az árban és típusban minél változatosabb felhozatal képes meggyőzni a betérő vendégeket.
Felkészültség minden szinten
Nem árt, ha van egy olyan húzómárka, amelynek produktumait szívesen keresik az emberek. Itt arra gondolok, hogy ne csak az ismeretlen darabokat bocsásd a rendelkezésükre, mert ez nem ébreszt majd nagy reményeket bennük. Viszont az ilyen termékeket se hagyd ki a kínálatból, mert lehet, hogy valaki inkább mégis ezeket preferálja.
A felkészültség nem csak a kiegészítők területén fontos. Hiába a legnagyobb kínálat, ha mi magunk nem tudjuk tájékoztatni az ügyfelek a használatukról. Csak olyan alkalmazottakkal dolgozz együtt, akik kellőképpen jártasak a témában, és kérdés esetén azonnal válaszolni tudnak. Ha a személyzet az első alkalom során leblokkol, az nagyon amatőr hatást kelt.
Láthatjuk tehát, hogy a sikerhez vezető út egyáltalán nem egyenes, és sok háttérmunkálat szükséges ahhoz, hogy elérjük a célt. Néha bele sem gondolunk, hogy milyen nagy szerepe van például a kozmetikumoknak.
(x) hirdetői tartalom