Lunczner Ádám, a Mindshare távozó munkatársa

Távozik Lunczner Ádám a Mindshare-től – nagy átalakulásban a magyar médiaügynökségi piac

Tizenegy év után távozik a Mindshare médiaügynökségtől az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet elnökeként is tevékenykedő Lunczner Ádám, aki legutóbb chief innovation officerként a vállalat stratégiai megújulásában, az integrált médiatervezés kialakításában és több kulcsfontosságú ügyfél támogatásában is meghatározó szerepet játszott. Távozása a nemzetközi és hazai médiaügynökségi piacot érintő átalakulások közepette történik.

Lunczner Ádám tavaly lépett előre a Mindshare Hungary-nál a chief innovation officer pozícióba, amely azért jött létre, mert a piaci igények és az ügyfélelvárások világosan jelezték: az innovációnak stratégiai prioritássá kell válnia. Strukturálisan átszervezték a legdinamikusabban fejlődő részlegeiket – PPC, programmatic, tartalomgyártás, kutatás-elemzés –, és az online–offline külön tervezésről integrált médiatervezésre állították át a belső működésüket, amelyben Luncznernek is fontos szerepe volt – írja az mmonline.

A szakembernek jelentős érdemei vannak az egyik kiemelt Mindshare-ügyfél, az Euronics támogatásában, ahol a hazai piac működése mellett a horvát piacra lépést is ez a médiaügynökség támogatja. Év végén elnyerte az Agency People of the Year díjat a Growth kategóriában. Mint korábban a Media1 megírta, Luncznert 2025 elején az IAB Hungary elnökének választották.

A Mindshare közlése szerint Lunczner maga döntött úgy, hogy máshol kívánja folytatni karrierjét.

„Ezúton is szeretném megköszönni a Mindshare-nek az elmúlt 11 évet, nagyon sokat tanulhattam és fejlődhettem itt, amiért hálás vagyok. Rengeteg közös sikert értünk el, számos kihívásra találtunk megfelelő megoldást, ez a típusú agilitás jellemezte mindig a működésünket. Nagyon sok sikert kívánok a jövőben a Mindshare-nek, és megtisztelő hogy a vállalat DNS-ének formálásához én is hozzájárulhattam” – nyilatkozta a távozó szakember.

Somlói Zsolt, a Mindshare Hungary vezetője azt mondta, Lunczner távozása után a kulcspozíció nem marad betöltetlen, az ügynökség jelenleg keresi a terület új vezetőjét.

A médiaügynökségi piacon nagyon komoly átalakulások zajlanak. A WPP Media megalakulásával több fontos pozíció is megszűnt. Mint a Media1-en korábban megírtuk, a konszolidációból kimaradt a Mindshare médiaügynökség.

Az Omnicom és az IPG nemzetközi szintű összeolvadása miatt további változások is várhatók a magyar piacon.

 

Teljesen átalakult Magyarország legnagyobb médiaügynöksége: új vezetés és leépítések a WPP Media Hungary-nél

Távozik Gulyás János és Mező László – összeolvad a Wavemaker és az EssenceMediacom, jön a WPP Media

***

 

Távozik Marosi Viktor a Trend FM-től és a radiocafé-tól – a médiaszakember elárulta az okokat

A Megafon arca, Déri Stefi visszatér a HírTV-hez

„Az elmúlt négy év elég sokat kivett belőlem” – távozott az IT Business főszerkesztője

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások