KAZU

2026-ban Budapesten indul a Kazu

Hamarosan egy új online csatorna hozza el Magyarországra az ázsiai popkultúra világát – árulta el a Media1.hu-nak Horváth Ádám Tamás, a Kazu brand- és programigazgatója. A Kazu a különleges zenék mellett saját műsorokkal, műsorvezetőkkel és élő adásokkal várja majd a közönséget.

2026-ban indul a Kazu, az online rádió- és videócsatorna, amely a kelet- és délkelet-ázsiai popkultúra legfrissebb, legszínesebb és legizgalmasabb irányzatait hozza el a magyar fiatalok számára.

A Kazu egy olyan hibrid műsorszolgáltatás lesz, amely a lineáris rádió- és tévéműsorok világát keresztezi a TikTok-, YouTube- és Twitch-live-ok dinamizmusával, így hozva létre egy teljesen új, folyamatosan mozgó audiovizuális élményt.

A Kazu elsősorban a 14 és 30 év közötti közönséget szólítja meg. Azt a generációt, amely természetes otthonossággal mozog a koreai, thai, japán, filippínó és kínai popzene világában, a színes videóklipekben, az idolkultúrában és a folyamatosan változó online trendekben. A célközönség egyszerre zenehallgató, videónéző, közösségimédia-fogyasztó és aktív online résztvevő, így a Kazu teljes koncepciója ehhez a gyors, fiatalos, interaktív médiavilághoz és tartalomfogyasztási szokásokhoz igazodik.

A csatorna a nap 24 órájában lesz elérhető online rádióként és videó streamként a YouTube-on, a TikTokon, a Twitchen, a Kazu hivatalos honlapján és egy saját mobilapplikáción keresztül. A zenei kínálat gerincét az ázsiai pop legnépszerűbb irányzatai adják majd: elsősorban koreai, thai és japán pop, de hangsúlyosan jelennek lesznek filippínó és kínai előadók dalai is, tükrözve az ázsiai zenerajongók egyre bővülő és sokszínű közösségét.

Nem csupán egy folyamatosan szóló zenei csatornáról van szó: saját műsorokkal, műsorvezetőkkel és élő adásokkal jelentkezik majd Európából és Ázsiából egyaránt. A budapesti stúdióból sugárzott programok között lesznek zenei magazinműsorok, popkulturális ajánlók, interjúk, tematikus műsorfolyamok, valamint olyan kulturális tartalmak is, amelyek betekintést adnak a dél-koreai, thaiföldi, japán és más ázsiai országok hétköznapi és művészeti világába. A csatorna élő DJ-sessionökkel is várja a nézőket és hallgatókat, így a Kazu egyszerre lesz rádió, tévé, közösségi élmény és zenei klub is egyben.

A névválasztás külön jelentéssel bír: a Kazu egy hangzásában fiatalos, egyszerű és nemzetközi név, amely japán gyökereivel a popkultúra fényes, energikus és modern világára utal. A „kazu” a japán nyelvben több pozitív jelentést is hordoz; a harmóniától a kedvességen át egészen a kreatív energiáig, ezért jó választás egy olyan csatornához, amely a különböző ázsiai kultúrák sokszínűségét és ritmusát igyekszik egyetlen platformon bemutatni.

A Kazu így nemcsak egy márkanév, hanem szimbolikus keret is: összeköti azokat, akik rajonganak az ázsiai pop világáért.

A Kazu 2026 tavaszán indul, és a projekt vezetője, Horváth Ádám Tamás brand- és programigazgató szándéka szerint nem csupán egy új platform lesz, hanem találkozási pont, élményközösség és az ázsiai popkultúra legfontosabb új otthona Magyarországon. A Kazu szlogenje: „Éld a Kelet ritmusát”.

 

******

 

Útlevélvád: hazudott a kormányközeli Tűzfalcsoport az Átlátszó újságírójának házastársáról

 

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások