Így néz ki a Marie Claire Stories

Megérkezett a Marie Claire Stories: Új korszak kezdődik az adaptív streaminggel

A Central Médiacsoport kiadóhoz tartozó Marie Claire Magyarországon elsőként vezette be a svéd fejlesztésű SeenThis adaptív streaming technológiát online felületén. Az újdonság nemcsak gyorsabb és gördülékenyebb videófogyasztást ígér, hanem a hirdetők számára is új lehetőségeket teremt. De mit jelent ez pontosan az olvasóknak és a digitális médiának?

A magyar Marie Claire korábban elsők között használt mesterséges intelligenciát (AI) címlaptartalom gyártásához, úttörőként vezette be a digitális címlapmegjelenést hirdetői számára, és most ismét egy új technológiai innovációval kísérletezik: először alkalmazza hazánkban az úgynevezett adaptív streaming technológiát.

A marieclaire.hu felületén bevezetett, a felhasználói igényekre reagáló innovatív megoldás a Central Médiacsoport szerint „forradalmasítja az online tartalomfogyasztást” és jelentős előnyöket hoz az olvasók és a hirdetők számára egyaránt.

A megoldás lehetővé teszi, hogy a márka a közösségi média platformokra optimalizált vertikális videós formátumot a portál nyitólapján és cikkoldalain is megjelenítse, ezáltal maximalizálva a videómegtekintések számát, javítva az olvasói élményt és új megjelenési lehetőséget kínálva a hirdetők számára. A Marie Claire Stories álló formátumú, prémium videós hirdetési környezetet teremt, mellyel a hirdetési költések egy része a közösségi média platformokról a kiadó saját digitális felületeire terelhető – olvasható a  Central Médiacsoport lapunknak eljuttatott csütörtöki közleményében.

Az új videós formátum az olvasók számára azért előnyös, mivel a technológia gyorsabb és gördülékenyebb tartalomfogyasztást biztosít, miközben vizuálisan gazdagabb, magasabb minőségű felhasználói élményt nyújt. A mobilbarát, dinamikus vertikális videós tartalmak az inspirációgyűjtés és a tájékozódás új dimenzióját jelentik az olvasóknak, míg a hirdetők hatékonyabban érhetik el célközönségüket.

„Az új technológiája lehetőséget ad arra, hogy a prémium minőségű tartalmainkat még dinamikusabb és élvezetesebb formában tálaljuk. Olvasóink így gyorsabban és gördülékenyebben férhetnek hozzá a számukra releváns témákhoz, legyen szó divatról, kultúráról vagy társadalmi kérdésekről. Ez az újítás nemcsak a vizuális élményt emeli magasabb szintre, hanem lehetőséget teremt arra is, hogy a már meglévő tartalmainkat hatékonyabban használjuk fel”

– foglalta össze Tóth-Szántó Krisztina, a Marie Claire főszerkesztője.

Tóth-Szántó Krisztina, a Marie Claire főszerkesztője.Fotó: Central Médiacsoport
Tóth-Szántó Krisztina, a Marie Claire főszerkesztője. Fotó: Central Médiacsoport

Mindennek a reklámozók számára is előnyei lesznek:

„A Marie Claire családnak köszönhetően egy újabb olyan megoldást nyújthatunk hirdetőinknek, ami a magyar piacon eddig nem volt elérhető. Bízunk benne, hogy a prémium felhasználói szegmenst elérő, brand safe tartalmi környezetet nyújtó felületünkön megjelenő, új formátumú videóinkat minél több hirdető partnerünk örömmel használja majd”

– hangsúlyozta Éder Zsuzsanna, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője.

Éder Zsuzsanna, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője
Éder Zsuzsanna, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője

Változások a Central Médiacsoportnál

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások