A Párizsi Olimpia már két nappal a kezdés után több egyedi nézőt vonzott a Warner Bros. Discovery (WBD) streaming-platformjain, mint a legutóbbi Nyári Olimpiai Játékok összesen – olvasható a WBD a Media1-hez eljuttatott közleményében.
A Párizs 2024 a Max és a discovery+ platformokon összesen majdnem egymilliárd percnyi megtekintést ért el, ami csaknem hétszerese a Tokió 2020 ugyanezen időszakában elért nézettségnek, és az akkori összmegtekintés 75 százalékát is elérte már.
A Max és a discovery+ platformokon eltöltött idő is jelentősen nőtt: az eddigi eredmények alapján egy néző átlagosan 63 százalékkal több időt tölt a platformokon, mint a Tokió 2020 alatt.
A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok a 2024. augusztus 11-i záróünnepségig tartanak. Mint mi is beszámoltunk róla, a WBD a Párizs 2024-gyel ünnepli első olimpiáját, amely csaknem 50 országban, 19 nyelven követhető a Maxon, a discovery+ platformon és az Eurosport lineáris csatornáin.
Rekord rekord után
Ötször annyian streamelték az Olimpiát, mint a Tokió 2020-at ugyanennyi idő alatt. A nézőszám növekedésének fő mozgatórugója a Max elindítása volt (amiről a Media1 is beszámolt), amelyet eddig a teljes streaming-közönség 80 százaléka használt. Július 27-én, szombaton a Warner Bros. Discovery rekord nézőszámot ért el az Olimpiai Játékokkal.
„A 2024-es Párizsi Olimpiai Játékok fantasztikusan indultak, és a Max közelmúltbeli európai elindítása rekorddöntő nézőszámokat és bevonódást eredményezett. A prémium filmek és fikciós tartalmak, az élő műsorok legjobbjai, valamint a nemzetközi sportvilág legnagyobb eseményei egyre több embert vonzanak a Maxra, és hosszabb ideig tartják ott őket. Még csak az Olimpia elején járunk, és reméljük, hogy a következő két hétben tovább építhetünk erre a kezdeti sikerre.”
– mondta el JB Perrette, a WBD streamingért és játékokért felelős globális vezérigazgatója.
Andrew Georgiou a WBD egyesült királyságbeli és írországi elnöke és ügyvezető igazgatója, illetve a WBD Sports Europe elnöke és ügyvezető igazgatója a siker lehetséges okairól is beszélt:
„A Párizs 2024-et nagy várakozás előzte meg, ezért hatalmas öröm látni, hogy sportközvetítéseink és streaming-platformunk ilyen pozitív fogadtatásra találtak az európai nézők körében. Pár nap alatt máris megtapasztalhattuk, hogyan vonzza a csúcsminőségű sport és szórakoztatás a nézőket minden platformon. A közel százfős, kiváló kommentátorcsapatunk és szakértőink lelkesedése, a párizsi WBD House lenyűgöző tetőstúdiói és az olyan rajongói szolgáltatások, mint a Max és a discovery+ aranyérem-értesítői mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Warner Bros. Discovery páratlan olimpiai élményt nyújtson.”
Az Eurosport ingyenes olimpiai híreket és rövid videókat kínáló weboldalain a látogatói aktivitás szintén több mint 43 százalékkal nőtt. Az Eurosport átlagos lineáris közönségszáma az összes főbb országban emelkedett a Tokió 2020-hoz képest, és eddig 98%-kal nőtt az olimpia alatt (ami szembemegy a teljes tévéhasználat elmúlt években tapasztalható csökkenő tendenciájával).
Microsoft: Orosz álhírekkel próbáltak félelmet kelteni az Olimpia előtt
Számos újítással készül a Max streamingplatform a Párizsi Olimpiára
Szexista megjegyzés miatt azonnal kirúgták az Eurosport olimpiai kommentátorát
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.Bejelentették a Max streamingplatform indulásával kapcsolatos legfontosabb részleteket