Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ).

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

Az éves tisztújító közgyűlésen a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), vagyis a kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet bejelentette, hogy tagjai az éves közgyűlésén újraválasztották az elnökség tagjait. A szervezet elnöksége Huszics Györgyöt elnökségi és Hivatal Pétert alelnöki pozíciójában erősítette meg.

A DIMSZ tisztségviselői:

  • elnök: Huszics György (Crane),
  • alelnök: Hivatal Péter (Cellini)

Az elnökség tagjai:

  • Gál Katalin (Hungexpo),
  • Stéger Anett (Magyar Posta),
  • Domokos Márton (Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozat, CMS)
  • Bay Áron (Keresőmarketing tagozat, Exact Match),
  • Kovácsházy Dénes (Contact Center tagozat, Multicom Contact).

A felügyelőbizottság elnöke Halász Bálint (SieglerBird&Bird), tagjai: Bedi Viktor (123RF) és Mazura Péter (CromeCommunication).

Kutatás, fórumok, hagyományteremtés

A DIMSZ a Media1-hez eljuttatott közleménye úgy fogalmaz, hogy az újraválasztás bizonyítja a tagok bizalmát a vezetőség iránt, és megerősíti elkötelezettségüket a szervezet céljai iránt. Az elnökségi tagok vezetésével a szervezet az elmúlt években több hagyományteremtő projektet is indítottak, mint például az Adatvezérelt nap vagy a fenntarthatósági aktivitások. Emellett a megszokott tevekénységek is folytatódtak, mint az éves DM Szenzor iparági felmérés vagy a Hangszépségverseny.

„A DIMSZ az elmúlt években is kiemelkedően sok aktivitással – kutatásokkal, felmérésekkel, iparági fórumokkal – támogatta az adatvezérelt piacot és annak szereplőit. Fontos, hogy a szervezet elsők között, érdemben tud foglalkozni, többek közt, a digitalizálódó hűség- és kedvezményprogramokkal, a kommunikációs iparág fenntarthatóságával, a mesterséges intelligencia releváns vetületeivel és a kiszolgáltatott, idősebb korcsoportok adatvédelmi kitettségével.”

– mondta el Huszics György a DIMSZ, Az Adatvezérelt Marketing Szövetség ismét újraválasztott elnöke.

Kirúgta a Frisshirek.hu szerkesztőségét és távozik Huszár Viktor pártelnök a Gattyán György alapította Megoldás Mozgalom éléről

„Hiába a növekedés, ha elviszi az infláció” – Interjú Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével a médiaipar helyzetéről

 

Megint elvitte a magas infláció a magyar reklámpiac növekedését az MRSZ Médiatorta adatok szerint

Interjú a Google és a magyar média közötti jogdíjcsata frontvonalában Hivatal Péterrel és Kovács Tiborral

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Fotó: Brand Bar Márkaarculatok / Facebook

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások