Szabó Zsolt, a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója

Szabó Zsolt lett a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója

Tapasztalt médiaszakember érkezik a lifestyle márkákkal rendelkező médiavállalathoz.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Szabó Zsolt, a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója (borítóképünkön) a médiás karrierjét 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben igazolt az Index.hu csapatához. Ezt követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapatában dolgozott, 2012-től értékesítési vezetőként. 2014-től több újonnan induló vagy megújulást tervező médiacégnek volt értékesítési és stratégiai tanácsadója. A szakember 2018-ban csatlakozott a Special Effects Media csapatához, ahonnan 2020-ban a Central Médiacsoporthoz igazolt át, ahol négy éven keresztül, többek között digitális értékesítési vezetőként dolgozott.

„Igazi kihívás számomra egy komoly múlttal bíró, prémium márkákkal rendelkező vállalatnál betölteni a kereskedelmi igazgatói pozíciót mint a Marquard Group Hungary. Célom, hogy tovább erősítsük a márkák piaci pozícióját és minél szélesebb ügyfélkör számára tegyük elérhetővé egyedi megoldásainkat. Hiszem, hogy a tömeggyártás helyett az egyedi, ügyféligényekre szabott tartalomgyártásé és a multiplatform megoldásoké a jövő. Az értékesítés számomra évek óta kreatív folyamatot jelent és itt erre minden lehetőség adott”

– nyilatkozta Szabó Zsolt.

„A Marquard Media Group egy modern, az értékes tartalmait több platformon is kínáló médiavállalat, amely folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, hogy ügyfeleinek komplex kommunikációs megoldásokat nyújtson. Olyan vezetőt kerestünk, aki képes kiaknázni a digitális termékeinkben rejlő hatalmas potenciált és a legjobb egyedi megoldásokat kínálja partnereinknek. Zsolt személyében megtaláltuk ezt a tapasztalt szakembert”

– tette hozzá Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezetője.

A Marquard Group Hungary olyan márkákkal rendelkezik mint a 25 éves JOY, a JOY-napok és a Vegyélhazait kezdeményezés, a magyar piacra fejlesztett ÉVA Magazin, az InStyle és az InStyle MEN. Emellett több népszerű podcast készül a médiacég égisze alatt, a Content Studio pedig a Marquard kreatív műhelyeként számos cégnek nyújt integrált szolgáltatásokat.

Új dologba kezdett Dull Szabolcs, a Telex volt főszerkesztője – terveiről és a részvényekért kapott vételárról kérdeztük

Vastag Csabát kinevezték a TV2 vezérigazgatói tanácsadójának

Nem verték nagydobra: már nem Velkovics Vilmos a HírTV főszerkesztője

Visszavonta felmondását a PestiSrácok propagandistája

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Szabó Zsolt, a Marquard Group Hungary új kereskedelmi igazgatója

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások