Vodafone felirat.

Kiderült, mi okozta a Vodafone és a Telekom leállását – ezt tegye, ha még mindig észleli a hibát

Áramellátási problémák okozták a két távközlési óriás szolgáltatásainak szinte egyszerre történő leállását.

Mint arról a Media1-en előzőleg beszámoltunk, problémák voltak a Vodafone Magyarország és a Magyar Telekom hálózatán kedden. Ez alatt több szolgáltatás körül is problémák voltak, nem működött az internet és a Telekomnál a tévészolgáltatás is leállt. A Telekom sajtóosztályának válasza alapján már megírtuk, hogy esetükben áramellátási problémák okozták a problémát, most pedig a Vodafone válasza futott be, amelyben ugyancsak áramellátási problémákra hivatkoznak.

Azt írják, a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát mostanra elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát, hangsúlyozzák.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató azt kéri ügyfeleitől, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.

Az ügy előzményeiről itt írtunk.

Az Origo és a többi fideszes, a Mediaworks által működtetett lap, a Magyar Nemzet és a megyei lapok egyébként jelenleg továbbra sem érhetők el.

Frissítés 15:33

A Telekom közölte, hogy az ő szolgáltatásuk is helyreállt:

„Mobilszolgáltatásunk, valamint IPTV és Telekom TV szolgáltatásunk helyreállt, ezúton is köszönjük ügyfeleink türelmét.”

Frissítés 2024. 01.03. 19:40

Újabb részleteket tudtunk meg a leállásról

Olvasóink közül többen, köztük egy távközlési mérnök is kétségbe vonta a Telekom és a Vodafone a tegnapi nagy leállásával kapcsolatos hivatalos magyarázatát. Arra kértük a cégeket, fejtsék ki bővebben, mi is történt. Íme a bővebb válasz, ami egyelőre csak a Telekomtól érkezett.

Újra megszólalt a Telekom a nagy keddi leállás ügyében és bővebb magyarázatot adott a történtekre

 

Tömegesen jeleznek hibát a Vodafone és a Telekom ügyfelei (Frissített!)

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.
Borító: Depositphotos.com / stock

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások