Csorba Eszter, a Westend marketingigazgatója

Új marketingigazgatót nevezett ki a Westend

Csorba Eszter személyében új marketingigazgató vezeti a Westend marketingkommunikációs csapatát.

A másfél évtizedes munkatapasztalattal rendelkező szakember a megújult Food & Friends ételudvar bevezetésével kezdett, jelenleg pedig éppen a logótervező pályázatot zsűrizi többedmagával.

A marketingszakember (borítóképünkön) a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát kereskedelem és marketing szakon angol nyelven, ahol marketingkommunikációra specializálódott. Szakmai pályafutását a Nestlénél kezdte marketing és menedzsment területen, ezt követően a Foodpandánál helyezkedett el, majd Londonban több kozmetikai és FMCG márkán is dolgozott projektmenedzserként, csapatvezetőként. Mostani pozíciójába az emberközpontú energetikai megoldásokat kidolgozó QX Worldtől érkezett, ahol marketingmenedzserként többek között a különböző kommunikációs tartalmakért és stratégiai feladatokért felelt. Az elmúlt másfél évtized során széleskörű munkatapasztalatot szerzett olyan területeken is mint a költségvetéstervezés, az ügyfélkapcsolatok kezelése, a rendezvényszervezés, a kampányok teljeskörű menedzselése és a csapatirányítás.

Csorba Eszter új pozíciójában a Westend teljes kommunikációs és marketingtevékenységéért felel a nyár közepétől. Ebben a minőségében egyik első nagy projektje a megújult ételudvar és közösségi tér, a Food & Friends újrabevezetése és népszerűsítése volt – olvasható a vállalat pénteki közleményében.

„Megtisztelő, hogy a főváros egyik legnagyobb múltú bevásárlóközpontjának csapatát erősíthetem. A Westend Budapest szívében helyezkedik el, és adottságainak köszönhetően még rengeteg különleges és kiaknázatlan lehetőséget rejt magában. Sokezren fordulnak meg nálunk naponta, őket megszólítani egyszerre izgalmas és felelősségteljes feladat. A marketingstratégia megtervezésén és kivitelezésén túl szeretnénk élni a szemléletformáló erőnkkel is, hiszen kevés olyan vállalat van, ahol ilyen nagy tömegben lehet közvetlenül elérni az embereket. Hiszünk a közösség erejében és abban, hogy ha a számunkra fontos ügyekre felhívjuk mások figyelmét is, azzal valós változást és értéket teremtünk. Én mindenesetre erre fogok törekedni” – nyilatkozta az új marketingigazgató.

Varga Zoltán lett a Rzeczpospolita kiadójának felügyelőbizottsági elnöke

Az Index munkatársa sajtós lett az őt kitüntető minisztériumban, azután hirtelen gyanúsan sok rajongója lett a miniszternek

Azonnali hatállyal távozik Gajdos Tamás az ATV hírműsoraiból

Távozott egyik kollégánk, Tarr Péter

Stohl Luca visszatér az ATV Híradóhoz – más változások is lesznek a csatornán

Még több hír érhető el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Borító: Csorba Eszter, a Westend marketingigazgatója

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások