Négy év kihagyás után 2024. január 1-jétől ismét az Atmedia értékesíti a Cartoon Network és a Cartoonito reklámidejét – közölte az Atmedia csütörtökön a Big Picture tévés konferencián. A két gyerekcsatorna csatlakozásával immár az Atmedia kezeli a Warner Bros. Discovery (WBD) összes, a hirdetők számára itthon elérhető csatornájának reklámértékesítését, és ezzel 48-ra nő a néhány napja teljesen Mészáros Lőrinchez került reklámértékesítő ház által értékesített tévécsatornák száma.
A Warner Bros. Discovery a világ egyik legnagyobb média- és szórakoztatóipari vállalata: televíziócsatornái, filmjei és streaming felületei 50 nyelven, több mint 220 országban és területen érhetők el. A Cartoon Network sugárzása idén 30 éve indult el Európában, elsődleges célcsoportja a 6 és 12 év közötti gyerekek. Nagysikerű műsorai közé tartozik a Pindúr pandúrok, a Ben 10, a Gumball csodálatos világa, valamint a Kalandra fel! és a Medvetesók. A Cartoonito modern óvodai szórakoztató tartalmaival, mint a Batwheels; a Lucas, a pók; Tapsi Hapsi brigádja; vagy a Thomas, a gőzmozdony, elsősorban a kisgyerekes családokat célozza meg. A vállalat csatornái közül, a Cartoonito és a Cartoon Network mellett az Eurosport, a Discovery Channel, az ID, a TLC és a Travel Channel vannak jelen a hazai hirdetési piacon, melyek spot és non-spot megoldásait is az Atmedia értékesíti – emlékeztetnek a Big Picture konferencia idején kiadott közleményükben.
„Az elmúlt évek sikeres együttműködése, valamint az Atmedia több mint 13 éves televíziós hirdetői tapasztalata garancia arra, hogy jó kezekben tudhatjuk náluk gyermekcsatornáinkat is” – mondta el a megállapodással kapcsolatban Tomaž Poredoš, a Warner Bros. Discovery kelet-közép európai adsales igazgatója.
Az igazgató hozzátette:
„Ezúton is szeretnénk megköszönni az RTL Saleshouse-nak az elmúlt évek közös munkáját”.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét a portfóliónkban köszönthetjük a Warner Bros. Discovery két gyermekcsatornáját, a Cartoon Network és a Cartoonito márkákat. A januárban csatlakozó gyermekcsatornákkal kiegészülve immár 48 tévécsatornás portfoliót kínálunk a hirdetőink számára a kampánycéljaik eléréséhez” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.
Borítóképünkön látszik az Atmedia teljes értékesítési portfóliója is. A képet a Big Picture konferencián készítettük, ahol Kosaras Klaudia értékesítési igazgató mutatta be a jövő évi médiaportfólióját a cégnek.
Bejelentették az Adom a napom 2. évadának időpontját – Kepes András is a vendégek között
A Media1 tudósításai a Big Picture televíziós konferenciáról itt érhetők el. Még több hír érhető el a Media1.hu portálon. Megtalálhat minket Facebookon is.
Borító: Az Atmedia 2024-es médiaportfólióját ismerteti Kosaras Klaudia, az Atmedia értékesítési igazgatója. Fotó: Szalay Dániel / Media1