Jedlicska Márton, a Publicis Groupe Hungary új Executive Creative Directora

Hazai kreatív nagyágyút igazolt menedzsmentjébe a Publicis

Jedlicska Márton, a hazai kreatív-, digitális- és médiaügynökségi piac egyik legmeghatározóbb kreatív szakembere az ágazat legnagyobb magyarországi szereplőjénél, a Publicis Groupe Hungary-nél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

​Jedlicska Márton a Publicis Groupe Hungary új Executive Creative Directora (kreatívigazgató) közel 20 éves karrierjét junior art directorként kezdte a BBDO-nál, később dolgozott a Saatchi & Saatchi New-York-i irodájában, hat évig volt a Dentsu kreatívigazgatója, az elmúlt öt évben pedig a Wavemaker csapatát erősítette Chief Creative Officerként. Pályafutásának legújabb fejezetében egy 80 fős kreatív csapat társvezetője lesz a Publicis Groupe Hungary-nél. Legfőbb feladata a cég kreatív víziójának kialakítása mellett a hazai, regionális és globális ügyfeleket egyaránt kiszolgáló copywriter, art director, grafikus és DTP csapatok irányítása, valamint a gyártási és kreatív folyamatok összekapcsolása és integrálása lesz.

„Pár éve már elismeréssel követem a Publicis hazai és nemzetközi növekedését, így megtisztelő, hogy ezt most már kreatív és menedzsment oldalról is támogathatom. Mindig is azok az ügynökségek vonzottak ahol volt egy tiszta és inspiráló vizió arról, hogy hova szeretne eljutni a cég. A fő célom kihozni Magyarország legnagyobb kreatív csapatából azt az alkotói maximumot, ami nemzetközi szintű elismerést vált ki az ügyfeleinkből és a szakmából” – nyilatkozta Jedlicska Márton.

Jedlicska Márton nem csupán a kreatív csapat társvezetője lesz, hanem a kilenc tagú menedzsment tagjaként is hozzájárul a Publicis Groupe Hungary működését meghatározó döntésekhez. Az összesen több mint 350 főt foglalkoztató cég kreatív részlegét Eric Rainsberry Executive Creative Directorral közösen viszik tovább.

„A Publicis Groupe Hungary kreatív csapata a tartalommarketingtől a digitális product designon át a márkaplatformok fejlesztéséig és az ATL kampányok tervezéséig rendkívül széles skálán dolgozik a helyi és nemzetközi ügyfelek számára. Marcival együtt azt tervezzük, hogy ezeket a képességeket úgy integráljuk és fejlesztjük, hogy mind az ügyfelek, mind a nálunk dolgozó kreatívok maximálisan elégedettek legyenek” – tette hozzá Eric Rainsberry.

Az 1926-ban alapított Publicis Groupe, a világ harmadik legnagyobb média- és kreatívipari cégcsoportja, több mint 100 országban mintegy 100 ezer munkavállalót foglalkoztat. A cég élen jár a globális kommunikációs és reklámszakma teljesítmény alapú digitalizációjában. Hazai ága, a hat ismert ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítő Publicis Groupe Hungary öt különböző szakterületet fed le budapesti irodájából, a kreatív és média üzletágak mellett e-kereskedelem, tartalom és produkciós feladatokat lát el a több mint 350 fős csapat. A cégcsoport olyan ismert nemzetközi márkák kommunikációját látja el Magyarországról mint a Procter&Gamble, a Mondelez vagy a Heidelberg.

Feladták a küzdelmet, felmondott a Szentendre és Vidéke főszerkesztője és a lap három másik munkatársa is távozik (Frissített)

Beismerte az Index, hozzájuk igazol az újságírók lejáratására szakososodott Fidesz-közeli alapítvány egyik kulcsfigurája, de karrierje ezen részét elhallgatták a közleményben

Novák Katalin 6 évvel meghosszabbította a Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsa két tagjának mandátumát

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Borító: Jedlicska Márton, a Publicis Groupe Hungary új Executive Creative Directora

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások