Több mint 4,5 millió alkalommal indítottak el lejátszást és már több mint 2 millió órát tévéztek a tesztidőszakban azok, akik kipróbálták a Yettel TV-t – hangzott el a telekommunikációs cég mai, szerdai budapesti sajtótájékoztatóján.
A sajtótájékoztatót annak apropóján szervezték, hogy a mobilhálózatra épülő otthoni internetszolgáltatásaival és a Yettel TV-vel a szolgáltató immár teljes körű otthoni szolgáltatásokat kínál országosan több millió háztartás számára.
A Yettel TV tesztidőszaka idén február közepén indult el és most promócióval támogatva indul el a végleges, hivatalos szolgáltatás.
A vállalat tájékoztatása szerint a tesztidőszakban a felhasználók túlnyomó többsége minden nap elindította a Yettel TV-t, és a legtöbb időt hétköznap esténként, hétvégente, valamint a népszerű sportesemények idején töltöttek tévézéssel. A tájékoztatás szerint a hazai kereskedelmi adók mellett a mozicsatornák tarolnak, és sokan rögzítenek gyerektartalmakat.
Ezek a legnépszerűbb tévécsatornák
A Yettel TV-ben meghatározott csatornák esetében az adás előre- és visszatekerhető, 7 napig visszanézhető, illetve rögzíthető és akár 30 napig is megnézhető. A szolgáltató adatai szerint a tartalomfogyasztást a lineáris tévézés dominálja: a tesztidőszakban a felhasználók 88 százaléka élőben nézte a Yettel TV adásait, 12 százalék pedig felvételről tekintett meg egy-egy tartalmat. A legnézettebb csatornák toplistáján főként a hazai kereskedelmi adók és a mozis csatornák szerepelnek; ábécé-sorrendben a következők: Comedy Central, Cool, Film+, HBO2, M1, M4 Sport, Mozi+, RTL, Sorozat+, TV2.
Élőben az elmúlt hét adatai alapján leginkább hazai és amerikai gyártású sorozatokat, hazai vetélkedőket, reality-ket és showműsorokat, illetve hírműsorokat néztek a felhasználók. A felvételről nézett tartalmak esetében már előkelő helyet foglalnak el a gyerektartalmak: az elmúlt héten tízből három rögzített adás kifejezetten gyerekeknek szólt.
Akár régi tévével is elérhető
A Yettel TV ötvözi a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit. Jól áttekinthető, intuitív felületén tematikus ajánlók és műsorújság segíti a felhasználókat. A szolgáltatás nagy előnye, hogy több platformon is nézhető – akár otthon, akár út közben, vagy a nyaralóban. Az otthoni TV-készülékhez a Yettel által biztosított, Android TV alapokra épülő TV Box-szal csatlakoztatható, amivel az arra alkalmas televíziók „felokosíthatók”, vagyis appok, játékok és Google-szolgáltatások is használhatók rajta. A szolgáltatás okostelefonon és táblagépen a Yettel TV alkalmazásban használható, számítógépen webes felületről érhető el, és az okostévés alkalmazások is folyamatosan érkeznek.
A Yettel adatai szerint a felhasználók túlnyomó többsége (mintegy 90 százalék) a tesztidőszakban tévékészüléken használta a szolgáltatást, amit az Androidos mobilok, a PC, az iPhone, valamint az Android tabletek követnek.
Csomagváltás bármikor
A Yettel TV-vel és otthoni internetes tarifáival a Yettel teljes körű otthoni szolgáltatásokat kínál, országosan több millió háztartás számára. A Yettel TV-t OtthonNet és OtthonNet Pro tarifákkal, vagy lakossági számlás hangalapú tarifákkal együtt lehet igénybe venni összesen háromféle csomagban. Az árak havi 2000 forintnál indulnak, és a csomagok között bármikor lehet váltani, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért.
A Yettel TV S, M és L csomagok a legnépszerűbb csatornák mellett az RTL+ Active és a TV2 Play Prémium streamingszolgáltatásokat is kínálják, valamint az HBO Max is megvásárolható melléjük. A Yettel TV-re új OtthonNet vagy OtthonNet Pro tarifák vásárlása esetén 12 havi hűséggel 3 hónapig 0 forintért lehet előfizetni, és május 3-tól az HBO Max is 3 hónapig 0 forintért vásárolható meg.
További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon.