fbpx
Disney+, Disney Plus, streaming.

Csütörtökön lesz a Disney+ Day

Ebből az alkalomból film- és sorozat premierekkel és extra kedvezménnyel jelentkezik a Disney+ streamingszolgáltatás.

A The Walt Disney lapunkhoz eljuttatott szerdai közleménye szerint a csütörtöki Disney+ Day alkalmából szeptember 8-án új filmek, sorozatok kerülnek fel a Disney+ streamingplatformra.

Ehhez kapcsolódóan azok, akik ettől a naptól szeptember 20-án reggel 8:59 percig előfizetnek a Disney+-ra (legyen szó új vagy visszatérő előfizetőkről) 599 forintért lesz elérhető a szolgáltatás az első hónapban.

Disney+ Nap.

Az új és meglévő előfizetők a Disney+ Dayen – egyebek mellett – a következő kedvezményeket kapják:

  • hozzáférés a shopDisney termékeihez;
  • National Geographic Digital ajánlat: az előfizetők korlátlan hozzáférést kapnak a National Geographic történeteihez és tartalmaihoz az NG mobilalkalmazás segítségével, melyet 6 hónapig ingyenesen használhatnak;
  • Disney Movie Insiders bónuszpontok: azok, akik szeptember 30-ig összekapcsolják Disney+ fiókjukat a Disney Movie Insiders fiókjukkal, 150 bónuszpontot kapnak, és havonta 50 pontot kapnak, amíg aktív előfizetéssel rendelkező fiókjaikat összekapcsolva tartják.

A Disney+ június 14-én indult el Magyarországon, a platformmal kapcsolatos korábbi híreinket ide kattintva olvashatja el.

Megújult a Disney Csatorna – videón mutatjuk, milyen lett

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások