Szabó Melinda, a Magyar Telekom eddigi kereskedelmi vezérigazgató-helyettese szeptember 15-től a Deutsche Telekom Csoportnál folytatja karrierjét Senior Vice President pozícióban. Új feladatkörében az európai tagvállalatok B2C (business-to-consumer, azaz fogyasztói értékesítés) szegmensének növekedéséért felel majd. A Magyar Telekom Igazgatósága 2022. december 1-jei hatállyal a távközlési vállalat kereskedelmi vezérigazgató-helyettesének Pereszlényi Zoltánt nevezi ki.
Pereszlényi a Deutsche Telekomtól érkezik a Magyar Telekomhoz. Érkezéséig átmenetileg Rékasi Tibor vezérigazgató látja el a kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi feladatokat.
A távozó Szabó Melinda karrierjét piackutatóként kezdte, majd 1999-ben csatlakozott a Westel900-hoz, ahol marketing területen több jelentős vezető menedzseri pozíciót töltött be. 2005-től a T-Mobile marketing igazgató-helyetteseként, 2008-tól pedig a vezetékes T-Home lakossági szegmens irányításáért is felelt, majd 2010 júliusától a lakossági marketing terület igazgatójaként folytatta karrierjét a Magyar Telekomnál. 2009-2012 között a montenegrói MobiMaknál vállalt board tagsági tisztséget. 2015-ben csatlakozott a Vodafone Magyarországhoz, ahol a teljes B2B szegmens marketingjéért felelt, majd 2016-tól az értékesítési és marketing vezetője lett a kis – és középvállalati szegmensnek.
2018. július 1-jétől a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások vezérigazgató-helyettese, 2020. január 1-jétől kereskedelmi vezérigazgató-helyettes pozíciót töltötte be, felelősségi területe a lakossági szegmens mellett lefedi a kis-és középvállalati szegmens marketing és kereskedelmi tevékenységet is, 2022. áprilisától a Magyar Telekom Igazgatóságának tagja. Utóbbinak nemzetközi kinevezését követően is tagja marad.

Pereszlényi Zoltán több mint húsz éve dolgozik a Telekom Csoportnál, vezetői pályája során különböző kereskedelmi, marketing és digitális területekért felelt. Karrierjét gyakornokként kezdte, 2001-től az értékesítési területen töltött be különböző pozíciókat. 2006-tól osztályvezetői, majd igazgató-helyettesi kinevezést kapott. 2012-től a vállalat értékesítési hálózatának fejlesztéséért, valamint a digitális transzformációért felelős igazgatóként dolgozott.
2017-től lakossági marketing- és értékesítés menedzsmentigazgatóként folytatta karrierjét. Kulcsszerepe volt a kereskedelmi sikerekben, a Magenta 1 bevezetésében, az ügyfélközpontú szemlélet formálásában, az adatvezérelt működés kialakításában és az online transzformációban. A Telekom agilis átalakulásában az első Tribe Lead-ek között volt, így élen járt az agilis működés kialakításában és bevezetésében. 2021-ben Omnichannel Tribe Lead-ként kapott felkérést a Deutsche Telekom Csoporttól az európai tagvállalatok B2C szegmenseinek kereskedelmi kiválóságáért és növekedéséért felelős Vice President pozícióra. A szakember a Bonnban töltött egy év után a Magyar Telekom Igazgatóságának felkérésére tér vissza Magyarországra.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!