Barnóth Zoltán (borítóképünkön) 1999-ben kezdte szakmai karrierjét a PanMedia médiaügynökségnél médiavásárlóként, ahol 2000-től online tervezőként, később tervezési igazgatóként dolgozott. 2006-ban a Universal McCann-nél a Telenor médiatervezői csoportot vezette, innen csatlakozott az akkori MEC-hez (ma Wavemaker) Business Unit Directorként.
Az itt eltöltött közel 16 év alatt több pozíciót is betöltött, majd 2014-ben az MEC Interaction ügyvezetőjeként és az MEC Chief Strategy Officerjeként távozott a düsseldorfi MEC-hez Managing Partner pozícióba. Németországból a magyar GroupM-hez tért vissza Chief Digital Officer pozícióba, ahonnan 2022 áprilisában távozott.
23 év ügynökségi oldali munka után döntött úgy, hogy az iparág másik fontos szereplőjénél, az Adaptive Mediánál szeretné kamatoztatni tudását és szélesíteni ismereteit, idézte fel az Adaptive Media hétfői, a Media1-nek megküldött közleményében.

„Az Adaptive-nál kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az aktuális piaci igényekhez igazodva folyamatosan bővítsük szakmai ismereteinket és fejlesszük szolgáltatásaink minőségét, hogy piacvezető egyedi megoldásokat tudjunk biztosítani partnereink és hirdető ügyfeleink számára. Zoli szakmai tapasztalata és kvalitásai megkérdőjelezhetetlenül segítenek számunkra abban, hogy ezen törekvéseinket maximalizálni tudjuk. Személyében ráadásul a piacról alkotott szemléletünkben is osztozó kollégát kaptunk”
– nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media stratégiai igazgatója.
Barnóth Zoltán az Adaptive Mediánál innovációs és üzletfejlesztési igazgatóként a fejlesztési tevékenységek és a belső folyamatok optimalizálásán kívül az új bevételi források felkutatását és a vonatkozó üzletágak felépítését irányítja.
Az Adaptive Media olyan médiumok hirdetési felületeinek értékesítésével foglalkozik mint például a Blikk.hu, a 444, a WMN, a Media1 – a teljes portfólió itt érhető el.
További hírek érhetők el a Media1-en.