fbpx
Tasi Dóra, a Jacobs Douwe Egberts új Marketing és Media Managere.

Új marketingért és médiáért felelős munkatársat nevezett ki a Jacobs Douwe Egberts

Házon belül találtak új szakembert a feladatra.

A cégcsoportnál eltöltött 5 év után új pozícióban, marketing és média menedzserként folytatja munkáját Tasi Dóra, aki a cégcsoporthoz tartozó márkák építéséért és médiatervezéséért, valamint a marketing csapat vezetéséért felel majd – tudatta a Media1.hu-val a Jacobs Douwe Egberts csütörtöki közleményében.

Mint írták, a szakember korábban az Omnia és Paloma márkákkal foglalkozott elsősorban, többek között ő felelt előbbi 50 éves születésnapi aktivációjának fejlesztéséért és implementálásáért 2018-ban, valamint a Barista Editions portfolió 2019-es bevezetéséért. Magyarország második legnagyobb kávé márkáján szerzett tapasztalatait fogja kamatoztatni az új munkakörben stratégiaalkotás, médiakommunikáció és innovációs területen.

„Egy marketingszakember számára rendkívül izgalmas olyan kategóriákon dolgozni, amelyekkel szinte mindenkinek van valamilyen, de inkább meghatározó kapcsolata. A háztartások közel 100 százaléka kávézik vagy teázik, nagyobb részüknél ez a kötődés rendkívül erős és nem csak funkcionális, hanem emocionális szinten mozog, így a marketing kommunikációs feladatok rendkívül sokrétűek és számos lehetőséget rejtenek. Emellett a Jacobs Douwe Egberts magyarországi szervezeténél eltöltött közel 5 évem alatt folyamatosan lehetőségem nyílt új projektekben részt venni, új területeken kipróbálnom magam. Örülök, hogy ezúttal is bizalmat szavaztak nekem, hogy tovább tudjak fejlődni, tanulni”

– nyilatkozta Tasi Dóra.

„Jelentősen nőtt a forgalmunk az elmúlt években, amelynek köszönhetően sikerült kilobbizni ezt az új, a magyar üzlet és szervezet szempontjából kritikus pozíciót. A feladatkör meglehetősen összetett, mivel a központilag támogatott globális márkák mellett erős hazai márkákat is forgalmazunk. Utóbbiak esetén professzionális és átfogó helyi marketing munkára van szükség, az új termékek tartalmának és csomagolásának kialakításától, a sikeres piaci bevezetésen át a célfogyasztói támogatásig.  Örülök, hogy Dóri élt a lehetőséggel és önmagához hűen teljes erőbedobással fogott neki az új kihívásnak, hiszen szükségünk van kiemelkedő szakmai tapasztalatára és pozitív hozzáállására. A további közös üzleti és szervezeti sikerek elérésében is biztosan tudom, hogy számíthatok rá

– tette hozzá Péntek András, a cég magyarországi vezérigazgatója.

Az ötfős marketing csapatban megüresedett brand-menedzseri pozíció betöltése még folyamatban van.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Tasi Dóra, a Jacobs Douwe Egberts új Marketing és Media Managere. Fotó: Jacobs Douwe Egberts
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások