Mint arról korábban a Media1 is beszámolt, szombat reggeltől nem tudtak telefonálni és hívásokat fogadni a Yettel (a korábbi Telenor Magyarország) ügyfelei, illetve az internetezéssel is gond volt.
A vállalat végül nem sokkal ezelőtt, 11:30 után néhány perccel végül közölte a közösségi médiás felületén, hogy mostanra helyreállt a szolgáltatás. Ennek ellenére még most is sokan panaszkodnak ara, hogy nem érik el a hálózatot. Nekik a cég a készülék újraindítását javasolják, vagy a repülő üzemmód bekapcsolását majd kikapcsolását ajánlják.
Azt írják:
„A hálózatunkon végzett karbantartási munkálatok miatt a mai délelőtt folyamán akadozást tapasztaltunk, melyet kollégáink sikeresen elhárítottak. Ha továbbra is észlelsz hálózatot érintő problémát, a készüléked újraindítását vagy repülő üzemmódba, majd pedig normál üzemmódba állítását javasoljuk. Elnézést kérünk a kellemetlenségért és köszönjük a türelmet! ”
A többórás hálózati problémáról itt érhető el korábbi hírünk.
Frissítés 12:11
A Yettel Facebook bejegyzése alatt egyébként többen azt állítják, és a Media1-nek is többen azt állítják, hogy a javasolt újraindítás sem oldotta meg a problémájukat.