A vállalat Media1-hez eljuttatott hétfői közleménye szerint a szakember 2010 óta dolgozik a Heineken Hungáriánál, ahol eleinte Top Horeca képviselőként dolgozott, majd két év után váltott a marketing területére, ahol először junior brand menedzserként, majd újabb 2 év után brand menedzserként folytatta munkáját a Heineken márkán, és elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás innovációkért felelt.
Mottl-Molnár Orsolya 2016-tól a Soproni márka senior brand managere volt, részt vett a sörmárka sikeres újrapozicionálásban.
A szakember által vezetett Óvatos Duhaj IPA bevezetés egy olyan mérföldkő volt a vállalat és a hazai sörpiac életében, ami megtörte az addig uralkodó láger vezérelt piacot és új fogyasztói szegmenst teremtett. 2017-2018 között a Heineken Global Portfolio Team tagjaként a francia leányvállalatnál portfólió-stratégia fejlesztésen dolgozott, majd Magyarországra visszatérve a helyi stratégia projektet vezette tovább. Ezt követően Group brand menedzseri kinevezést kapott a Hazai Márkák Csapat élére, ahol folytatta a Soproni piaci pozíciójának erősítését, és az Óvatos Duhaj portfólió tovább színesítését.
A szakember 2019-ben szülési szabadság miatt ideiglenesen elhagyta a Heineken fedélzetét, majd tavaly októberben innovációs menedzserként tért vissza. Mottl-Molnár Orsolya új pozíciója idén február 1-jétől lesz marketing és kereskedelmi marketing igazgató.
Az új marketing és kereskedelmi marketing igazgató kiemelte, hogy célja a piacvezető portfólió további erősítése, a valós fogyasztói igényeken alapuló márkaépítésen és innovációkon keresztül. „Nagy örömmel és izgalommal várom az új kihívásokat, melyekbe egy nagyon erős csapattal és kimagasló márkáinkkal vághatunk bele” – mondta Mottl-Molnár Orsolya.