Goodstuff.hu

Női online magazinnal bővült az Adaptive Media online médiaportfóliója

Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, ennek értelmében idén januártól a sales house végzi az életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését.

Mint azt az Adaptive Media keddi, a Media1-hez eljuttatott közleménye felidézi, a Goodstuff.hu honlapot 2016-ban alapította Hidasi Judit írónő, aki a kezdetektől fogva főszerkesztőként irányítja az oldal működését.

A magazin elsősorban női témákat dolgoz fel, nem csak női olvasók számára. Célkitűzése, hogy minden olyanról írjanak, ami egy nőt érdekelhet: párkapcsolat, utazás, lakberendezés, receptek vagy épp gyereknevelés. A Goodstuff.hu büszke rá, hogy szerzői között több szépíró és sikeres blogger is található, ezzel is erősítve a minőségi tartalomgyártás iránti elköteleződésüket, szemben a bulvár, pletyka és kattintásvadász cikkekkel.

„2022-ben új külalakkal és új értékesítési partnerrel lépünk tovább a fejlődés útján. A célkitűzésünk továbbra is ugyanaz, mint a kezdetekkor: szeretnénk jó dolgokat vinni a mindennapokba és segíteni, akár egy legjobb barátnő. Rendszeres olvasóink már tudják, hogy a Goodstuff a lelket is ápolja, olyan dolgokról is beszél, ami sokakat érdekel a párkapcsolatában, de korábban nem tudták megfogalmazni. Büszkék vagyunk rá, hogy hat év alatt elértük azt, hogy havonta, átlagosan több mint egymillió oldalletöltéssel számolhassunk”

– fogalmazott Hidasi Judit.

Az együttműködés értelmében az Adaptive Media végzi a Goodstuff.hu klasszikus display hirdetési megoldásainak, illetve natív szerkesztőségi, tartalmi együttműködéseinek értékesítését.

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Goodstuff.hu

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások