Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Újabb lap csatlakozik az Atmediához

Online életmódmagazinnal bővíti női portfólióját a multimédiás értékesítőház.

Jövő év első napjától a Bien.hu életmódmagazin értékesítésével bővíti online médiaportfólióját az Atmedia. Az online magazin tizenkét éve, 2009-től van jelen a hazai médiapiacon, és legfőbb célcsoportja az életstílusukat tudatosan formáló női olvasók – idézik fel közös csütörtöki, a Media1-hez eljuttatott közleményükben.

A Bien.hu főleg azokat a női olvasókat szólítja meg, akik tudatosan alakítják ki az életformájukat, minőségi szórakozást és életstílussal kapcsolatos információkat keresnek, és kevésbé követik a celebvilág eseményeit. A magazin minden generációnak kínál naponta frissülő írásokat, információkat, esetleg a mindennapi életükben felmerülő problémákra tapasztalaton alapuló megoldásokat. Az egyszemélyes blogként induló hobbiprojekt ma már nagyon jelentős – közleményük szerint milliós – egyedi elérésű női életmód magazinná nőtte ki magát, miközben a cél ugyanaz maradt: inspirálni és önbizalmat adni az olvasóknak.

Csizmadia Zsolt, a Netbase Media Kft., a Bien.hu tulajdonos-ügyvezetője elmondta:

„Magazinunk tizenkét éves fennállása alatt bebizonyította, hogy egyértelmű igény van a celebmentes tartalmakra, ahol a hangsúly nem a különc figurákon, hanem a normális és egészséges életvitelt kereső nőkön van. Céljainkhoz olyan stratégiai partnert kerestünk, aki szakmailag felkészült, trendkövető és az oldal erősségeit felismerve képviseli a márkát a médiaügynökségek előtt. Úgy véljük, hogy az Atmediával garantált a jövőbeni stabil működésünk, növekedésünk és olyan új és izgalmas területekre való belépésünk, amelyekkel a következő években is a női életmód magazinpiac egyik megkerülhetetlen szereplője maradhatunk.”

Az Atmedia negyedik éve foglalkozik a tévés és rádiós reklámértékesítés mellett digitális értékesítéssel is. Online portfóliójukhoz tartozik a nőies tartalmakat kínáló Femcafé és LifeTV mellett a férfiakhoz szóló Player Media csoport, az Eurosport, az e-gaming szerelmeseit elérő Gamestar, az IGN, a filmek kedvelőinek szóló Mafab és a Mafab. A videós tartalmak iránti növekedést észlelve partnereik közé tartozik a TV2Play, a Mediaklikk, az ATV valamint kisebb tematikus csatornák is.

Erdélyi Eszter, a sales house online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta:

„Örülök annak, hogy a dinamikusan bővülő üzletágunk az eddigi videós és férfias tematikákra fókuszáló portfóliónk újra női tartalmakkal erősödik, és ezért döntöttünk a Bien.hu-val való együttműködés mellett. Várjuk a közös munkát, és reméljük, ügyfeleink kampánycéljainak elérését az újabb minőségi női tematikus oldallal még inkább ki tudjuk szolgálni.”

További médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1.hu-n.

Borító: Az Atmedia irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1 (archívum)

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások