fbpx
Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont vezetője

Magyar vezető került a Publicis közép-kelet-európai szakértői központjainak élére

Sásdi Helgát, a Publicis Groupe Hungary ügyvezető igazgatóját nevezték ki a Le Pont regionális, 600 fős nemzetközi csapatának társvezetőjévé.

A Le Pont – mely franciául hidat jelent – bevezetésével a magyar, lengyel és cseh szakértői központok szolgáltatásai, valamint helyi és nemzetközi tudása egyesül.

Tomas Lauko, a Publicis Groupe regionális (CEE) vezérigazgatója elmondta:

„Integrált módon összekötjük a Magyarországon, Lengyelországban és Csehországban található három szakértői központunkat. Ezáltal egy virtuális csapatban egyesülnek az e-kereskedelem, a tartalomgyártás, adatelemzés, technológia és kreativitás területén nyújtott kompetenciáink”.

Sásdi Helga a jelenlegi pozícióját megtartva vállalja új nemzetközi feladatkörét, a Le Pont irányítását társvezetőként.

Sásdi Helga digitális szakértő, több mint 20 éves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik számos iparágban, beleértve az FMCG, a fogyasztói egészségügy vagy épp a telekommunikációs szektort. Regionális és globális vezetőként olyan ügyfelekkel dolgozott együtt mint a GSK, a Novartis, a Nokia, a Deutsche Telekom, a Bacardi és a P&G. Tanulmányainak és munkáinak köszönhetően kiterjedt nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Finnországban, Hollandiában és Magyarországon.

Az elmúlt öt évben fő célja az ügynökségek és ügyfeleik hagyományos munkamódszereinek megváltoztatása volt, annak érdekében, hogy olyan agilis és hibrid csapatok alakulhassanak ki, ahol a startup kultúra és módszertan elemeit használva a két oldalról érkező szaktudás egyesül. 2017 novemberében a Saatchi & Saatchi Magyarország Brand Leader pozíciójából csatlakozott a Publicis Groupe-hoz. 2018-as előléptetése óta irányítja a Publicis Groupe Hungary-t mint CEO.

A Le Pont csapatát Sásdi Helga mellett Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője irányítja.

Konrad Dorabialski 17 év tapasztalattal rendelkezik a digitális területen, a digitális marketing, az online kereskedelem és az IT portfóliómenedzsment területén. Globális ügyfélkapcsolati rendszere több ágazatból tevődik össze.

„Helga és Konrad rengeteg tapasztalattal rendelkeznek mind a regionális és globális piacon, mind a Publicis Groupe legfontosabb ügyfeleinek területén. Figyelemreméltó múltjuk és az ügyfelek üzleti igényeinek alapos ismerete biztosítja az ahhoz szükséges szakértelmet, tapasztalatot és lényeglátást, hogy a Le Pont által kínált lehetőségekből partnereink világszerte a legtöbbet ki tudják hozni” – emelte ki Tomas Lauko.

Sásdi Helga, a Le Pont társvezetője, Publicis Groupe CEO-ja elmondta:

„a Le Pont azon ügyfeleinknek kínál teljeskörű megoldást, akik a digitális területen szeretnének kiváló eredményeket elérni. Olyan holisztikus fogyasztói utakat építünk, ahol jó ötletekkel és innovatív megoldásokkal növeljük partnereink hatékonyságát az új vásárlói igények világában”.

A Le Pont működése kapcsán Sásdi Helga hozzátette:

„A különböző helyszíneken dolgozó közel hatszáz munkatársunk sokszínű tehetségére építve tudunk ügyfeleink igényeire és költségvetésére szabott agilis és gyorsan reagáló csapatokat kialakítani. Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni. Nagyon izgatottak vagyunk Konraddal, hogy közösen indítsuk útjára a Le Pont-t.’

Konrad Dorabialski, a Le Pont társvezetője, a Publicis Groupe Poland üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője szerint „a Le Pont bevezetése egy olyan időszakra esik, amikor ügyfeleinkre minden eddiginél nagyobb nyomás nehezedik. Egy hatalmas lehetőség ez nekünk arra, hogy olyan egyedi megoldásokhoz nyúljunk, amelyek egyszerre ötvözik a startup-kultúra hatékonyságát a nagyvállalatokra jellemző szakértői tapasztalattal és eredményességgel. Ennek a kombinációnak köszönhetően tudjuk a Publicis Groupe ügyfeleit tökéletes minőségben kiszolgálni a kreatív tartalmak, e-kereskedelem, adatelemzés és technológia területén. A cég számára emiatt természetes lépés volt, hogy ötvözzük a magyar és cseh szakemberek tudását azokkal a tapasztalatokkal, melyeket az elmúlt 15 évben szereztünk Lengyelországban a webes, digitális és e-kereskedelmi tudásközpontjainkban”.

További hírek találhatók a Media1-en.

Borító: Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a Le Pont vezetője

 

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások