Együttműködésre lépett a Viber és a Plus Creative nevű ügynökség az üzenetküldő alkalmazás helyi, magyar tartalmakkal való ellátásáért. Az ügynökség feladata lesz a kreatív ötletelés és a koncepciók kidolgozása mellett a szöveges és vizuális anyagok készítése is. Az együttműködés kapcsán Simon Zoltán, a Plus Creative Agency ügyvezető igazgatója elmondta:
„Full service kreatív ügynökségként számos ügyfelünk számára készítünk tartalmat, legyen szó Facebook posztokról, Instagram tartalmakról vagy blogokról. Ám amikor a Viber megkeresett minket, tudtuk, hogy ez a projekt más lesz – lehetőséget kaptunk arra, hogy egy teljesen új világban dolgozzunk hétről-hétre egy mintegy 1 millió tagot számláló közösséggel. Informatív, helyi és szórakoztató tartalmakat készítünk a csoporttagok számára. Hatalmas megtiszteltetés ez számunkra és úgy gondoljuk, hogy mind a Viber, mind mi szakmailag is tovább tudunk skálázódni az együttműködésnek köszönhetően.”
Az alkalmazás közösségének tagjai hetente legalább egyszer találkozhatnak a Viber és a Plus Creative közös munkájának eredményével. Kormos Fanni Maja, a projekten dolgozó csapat senior marketing menedzsere a közös munkáról elmondta:
„A Viber egy teljesen új típusú együttműködéssel keresett meg minket: helyi online közösségük számára szerettek volna hétről-hétre frissülő, helyi, aktuális szituációkon alapuló tartalmakat. Egy ilyen, több részleget érintő intenzív kollaboráció esetén kulcsfontosságú a gyorsaság, pontosság és a kreativitás, hiszen nem lehet hetekkel korábban elkezdeni a felkészülést. Úgy gondolom, ezt a csapatunk maximálisan megugrotta, hiszen a tavasz óta tartó együttműködés azóta már megújításra is került, továbbá megbízásunk köre is kibővült – reméljük ez a tendencia a jövőben is folytatódni fog.”
Az új megbízás keretében az ügynökség részletesen megismerhette a Viber applikáció egy másik kezdeményezését, a Viber Wishes chatbotot. Az alkalmazás e funkciójának köszönhetően a Vibert használó tagok emlékeztetőt kapnak különböző ünnepekről, továbbá regionális ünnepekkor és személyes alkalmakkor (például születésnap, névnap) is felköszönthetnek más felhasználókat. Az ügynökség számára a kihívás ebben az esetben az, hogy olyan üdvözlőlapokat készítsenek személyes eseményekről, amelyekkel a felhasználók gratulálhatnak közeli hozzátartozóiknak. A Viber ezeket a kártyákat a világ számos nyelvére lefordítja, így a tartalmak bárkihez eljuthatnak nyelvi és földrajzi akadályok nélkül.
További híreket talál a Media1-en!