fbpx
Györki Zsuzsa, a Dialogue digitális stratégiai igazgatója.

Új digitális stratégiai igazgatót nevezett ki a Dialogue

A szakember a Httpool magyarországi Spotify Sales Lead pozíciójából érkezett.

Szeptembertől Györki Zsuzsa marketingkommunikációs szakember látja el az ügyfélkapcsolatokért felelős stratégiai igazgatói feladatokat a Dialogue-nál – írja pénteki közleményében a vállalat.

„Fontosnak tartjuk, hogy a digitális médiában ne csak a már ismert és alkalmazott eszközöket használjuk, hanem ismét nagyobbat lépjünk, és új megoldásokat hozzunk létre ügyfeleink számára. Ehhez viszont szükségünk volt egy olyan szakemberre, aki összefogja és katalizálja ezt”

– mondta Somodi Hajnalka, a Dialogue Creatives ügyvezetője.

Az ügynökség tizenkét évvel ezelőtt elsők között lépett a social media marketing világába, és a nemzetközi trendeket követve, kifejezetten natív tartalom gyártására specializálódott csapatot is elsőként hozott létre az Indamediával közösen. A sort most egy új stratégiai igazgatóval folytatják, akivel a digitális média még kevésbé ismert, új szegmenseibe szeretnének utat törni.

Györki Zsuzsa a pályafutását 2003-ban kezdte, ügynökségi és ügyféloldalon egyaránt dolgozott, a kreatív ügynökséghez pedig a Httpool magyarországi Spotify Sales Lead pozíciójából érkezett.

„Nagyon örülünk Zsuzsa érkezésének, vele egy újabb remek szakemberrel bővült a Dialogue, és egy új színnel egészült ki a csapatunk” – fogalmazott Somodi Hajnalka. Az új stratégiai igazgató egyik kiemelt feladatának az eddigi tapasztalatok hatékony felhasználását tartja:

„Rengeteg tudás halmozódott fel a Dialogue-nál, és fontos, hogy ezeket hatékonyan strukturáljuk, hogy progresszíven, meghatározó hangsúllyal lehessünk jelen a piacon.”

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Györki Zsuzsa, a Dialogue digitális stratégiai igazgatója. Fotó: Dialogue
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások