A Tesco és a NetPincér egyelőre próbajelleggel indult együttműködésének köszönhetően a budapesti Thaly Kálmán utcai és Erzsébet Királyné útjai üzletekből, főként biciklis futárok szállítják házhoz a netpincer.hu-n keresztül megrendelt termékeket – írja a Media1.hu-hoz eljuttatott csütörtöki közleményében az élelmiszerlánc
A kiszállítás jelenleg a két kijelölt üzlet nagyjából 3 km-es sugarú körzetében érhető el.
A vásárlók 8 és 20 óra között tudják leadni a rendelésüket és körülbelül ezer termék között válogathatnak. A kínálatban a mirelit áruk kivételével hűtött élelmiszerek is találhatók, amelyeket hőszigetelt thermoboxokban szállítanak ki a futárok. A leadott rendelések azonnal megjelennek az adott üzlet rendszerében, amelyet az áruház munkatársa készít össze nagyjából 15 percen belül.
Az elérhető termékek listája – a bolti készletet követve – naponta ötször frissül. Amennyiben valamelyik kért tétel esetleg éppen mégsem érhető el, a cég egyeztet a vásárlóval, hogy kéri-e a többi termék kiszállítását. A futárok ezt követően 10-12 perc alatt házhoz viszik a rendelést, vagyis akár fél órán belül megérkezik a bevásárlás. A vásárlás ellenértékét kizárólag online, a weboldalon keresztül lehet kifizetni. A rendelés típusától és mennyiségétől függően a termékeket a bicikli mellett a futárok motorral vagy autóval is ki tudják szállítani.
A személyes bevásárlás mellett így már háromféleképpen is hozzá lehet jutni a Tesco kínálatához, mivel rendelkezésre áll a tartós élelmiszer- és háztartási termékekkel az ország minden pontját lefedő Tesco Doboz Webáruház, valamint a több mint tizenháromezer terméket kínáló Tesco Otthonról online szolgáltatás, amely már az ország több mint 500 pontján elérhető.
Még több hír érhető el a Media1-en