A Project Agora, az EMEA régió egyik vezető médiatechnológiai vállalata, július 7-én nemzetközi webinárt tart, amelynek címe „ Core Vitals of Content Discovery”. Ahogy a cím is utal rá, ez a kiadói központú beszélgetés a Core Web Vitalsra, a Google algoritmusának megváltoztatására fókuszál, amely komoly hatást gyakorol a kiadókra, és a tartalomajánló, tartalom cirkulációs stratégiákra.
Az eseményen számos nemzetközi szakértőkből álló csoport vesz részt, köztük Germán Frassa – az Unidad Editorial digitális termék- és közönségfejlesztési vezetője -, valamint Seraphina Davey és Omri Ariav – a Taboola EMEA régiós ügyfélkapcsolati igazgatója és termékmenedzsere. Részt vesz továbbá Tina Ferentinou, a görög DPG Digital Media vezető médiacsoport vezetője, Melles Maximilián, a népszerű magyar site, a Promotions.hu CEO-ja, és a Project Agora több helyi kiadója is. Constantine Kamaras, az Online Kiadói Szövetség (OPA) Europe projektvezetője moderátorként csatlakozik.
A résztvevők hallani fogják, hogy a tartalomajánló stratégiák hogyan tudnak alkalmazkodni a Core Web Vitals-okhoz, biztosítva, hogy maximalizálják az organikus cirkulálást, a felhasználói lojalitást és a hirdetési bevételeket – mindezt úgy, hogy közben a weboldal brand megvédésén marad a hangsúly.
„Ez egy nehéz időszak a kiadók számára, mivel a keresőmotor rangsorolások óriási szerepet játszanak az organikus forgalomban”
– mondja Marilena Manatou, a Project Agora ügyfélkapcsolati igazgatója. „Reméljük, hogy a szakértőkből álló, sokféle perspektívával rendelkező előadók összefogásával segíthetünk a kiadóknak eligazodni az új a kihívások között, és a monetizációs stratégiáik fejlesztésében.”
A Project Agora közelmúltbeli eseményeihez hasonlóan a „Core Vitals of Content Discovery” is teljes egészében online lesz megtartva, ami lehetővé teszi a kiadók számára a régió minden tájáról, hogy részt vegyenek.
Az eseményre július 7-én, 10 órakor kerül sor (UTC +2).
(x)