A Facebook egy ideje már azon dolgozik, hogy felvegye a versenyt a Clubhouse csevegő szobáival. Miután áprilisban bejelentették, hogy fejlesztik az alkalmazásukat, az elmúlt hónapban már tesztelték is a tajvani felhasználókkal – írják közleményükben. A sikeres teszteket követően az új funkciót elsőként az Egyesült Államokban kiválasztott közéleti személyiségek és Facebook-csoportok számára engedélyezték.
A felhasználók által követett emberek és csoportok hangszobái a Facebook hírfolyam tetején jelennek meg a történetek (Stories) panel felett, ott ahol eddig a videós szobák voltak. Az új funkció gyakorlatilag összeolvad a korábbival.
A felhasználók regisztrálhatnak a közelgő hangszobák emlékeztetőire, hasonlóan az eseményekhez. A Facebook azt is lehetővé teszi, hogy a hallgatók támogatást küldjenek a hangszobák indítójának a Facebook Csillagok küldésével. Ezzel egy újabb módot kínál az alkotók számára, hogy bevételt szerezzenek.
A műsorkészítők nem csak magukra gondolhatnak bevételszerzés gyanánt, hanem nonprofit szervezetet is kiválaszthatnak, amelyet beszélgetésük során támogathatnak, a hallgatók pedig beszélgetés közben adományt is küldhetnek rajtuk keresztül.
A hangszobák mellett a Facebook a podcasteket is megjeleníti a jövőben az alkalmazásban ezzel lehetővé teszi a felhasználóinak, hogy az alkalmazás elhagyása nélkül előre rögzített műsorokat hallgassanak meg.
A Media1 is rendelkezik hetente jelentkező podcasttel (elérhető a Spotify-on, az iTunes-on, valamint a vipcast powered by Media1 platformon), a legutóbbi vendég például Kocsi Ilona, a MÚOSZ új elnöke és Pápai Gábor karikaturista volt – a beszélgetés itt érhető el.
Még több több tartalom érhető el a Media1-en!