A Promotions.hu és a Contextus.hu is az Adaptive Mediát választotta értékesítési partnerének – derül ki az internetes sales house keddi, a Media1-hez eljuttatott közleményéből. A két site csatlakozásával tovább erősödött a hirdetésértékesítő ház életmód és kulturális elérése.
A 2007-ben indult Promotions.hu kezdetben programajánló jelleggel, az éjszakai élet történéseinek dokumentálása céljából jött létre, Debrecenre és környékére fókuszálva. Az oldal struktúrája később átalakult, új tematikákkal bővült, és mostanra havi átlagban 2 millió internetezőt ér el és 17 millió oldalletöltést generál a DKT eGemius mérése szerint. A partneri szerződés értelmében az Adaptive Media a Promotions.hu natív tartalmi együttműködések hirdetési lehetőségeit értékesíti.
A Contextus.hu a kultúra különböző területéről szolgáltat információkat, reagál a mindennapok történéseire. Az oldal egyaránt foglalkozik irodalmi, gasztro, tudományos, film, színházi és különböző művészeti hírekkel és újdonságokkal. Az Adaptive Media a Contextus.hu hirdetési megoldásainak értékesítését az ügynökségi ügyfelek részére látja el.
Az Adaptive Media partneri megállapodások keretében olyan lapok hirdetési felületeinek értékesítésével foglalkozik (a teljesség igénye nélkül) mint például a 444.hu, a 168ora.hu, a wmn.hu, a blikk.hu, a media1.hu, a magyarnarancs.hu, az esport1.hu, a klubradio.hu, a qubit.hu, a noizz.hu.
Még több médiás hír érhető el a Media1.hu oldalon! Feliratkozhat hírlevelünkre, és követhet bennünket Facebookon is! Követhet bennünket RSS segítségével is.