fbpx
keresőoptimalizálás

Mennyi lehet a keresőoptimalizálás ára? Miért olyan megfoghatatlan? (x)

A mai világban elképzelhetetlen, hogy egy vállalkozás ne rendelkezzen jól felépített weboldallal, hiába azonban a legszebb design és a legjobb szolgáltatás vagy áru, ha elhanyagolják a keresőoptimalizálást. E fontos részlet nélkül ugyanis nagyjából a véletlenre bízzuk, hogy rátalálnak-e a vásárlók a cégünkre. Ehhez azonban komoly szakértelem kell.

A marketinggel – és főként az online marketinggel – kapcsolatos kiadások fontos tényezői egy vállalkozás költségvetésének. Sokan maguk oldanak meg egyes részfeladatokat, de vannak olyan, hosszú távon eredményt hozó teendők – például a keresőoptimalizálást, lánykori nevén SEO -, amelyeket a legjobb kiszervezni.

Hogy miért?

Mert egy hozzáértő kézben a nagyobbnak tűnő kiadás is kisebb összeg lesz, mint amennyit a sorozatos és sikertelen próbálkozások visznek el.

A keresőoptimalizálás árát többféle módon lehet megállapítani, mi most a két legnépszerűbbet, a siker- és a havidíjas változatot vesszük górcső alá. Mindkét módszer akkor számít eredményesnek, ha több bevételt hoznak, mint amennyibe kerülnek, az ár pedig nagyban függ a kulcsszavak mennyiségétől és minőségétől.

A keresőoptimalizálás ára nagyban függ a kulcsszavak iránti versenyről, illetve az elszámolási konstrukciótól és minden egy weboldal audittal, és annak kielemzésével kezdődik. Majd lehet csak felelősségteljesen árajánlatot adni.

A havidíjas keresőoptimalizálás biztonságot nyújt

A havidíjas keresőoptimalizálás folyamatos, minimum 12 hónapon át tartó munkát feltételez. Ezen időszak alatt, a weboldal optimalizálásának során elérhető a megbízó és a SEO szakember által közösen kiválasztott kulcsszavak természetes keresési mennyiségének 10%-át lehet látogatóként behozni a weboldalra.

A megbízó számára ez a módszer azért nyújt különösen nagy biztonságot, mert ha ezt a garantált célt nem érjük el, akkor a befizetett pénze visszafizetésre kerül, így a keresőoptimalizálás valóban kockázatmentessé válik.

(Figyelem! Mindez nem minősül ajánlattételnek, piaci szegmens és együttműködési hajlandóság függvénye.)

(x) Hirdetői tartalom

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások