A névváltás oka, hogy a cég korábban főleg rendezvényekkel foglalkozott, de ez kiszélesedett, és ma már grafikai tervezéstől a komplex marketing stratégia-alkotásig sok minden mással is foglalkoznak.
„Régóta vagyunk a piac egyik legnagyobb ügynöksége, ám az utóbbi években ügyfeleink igényéhez alkalmazkodva szélesítettük a szolgáltatásaink körét, csapatunkat pedig újabb tehetséges szakemberekkel bővítettük. A stratégiánkat tehát a 2020-as év csak felgyorsította”
– mondta el Erdős Ákos, az idén 21 éve működő cég ügyvezetője a névváltás kapcsán.
A Hello Agency többek között olyan brandeknek dolgozik mint a Continental, a Microsoft, a BT és a Hiventures. Megbízók listája a 2020-as COVID-válság alatt is gyarapodott.
A cég vezetésében is változások történtek a közelmúltban:
- Remetei Filep Ákos, a Sziget korábbi marketingvezetője 2020 végén lett a Hello kreatívigazgatója,
- Méhes Csaba a londoni kulturális diplomácia világából érkezett a Hellohoz stratégiai igazgatónak 2020 elején,
- Mórocz Melinda pedig a Hellonál eltöltött 11 év után a teljes Client Service terület vezetését vette át.
Még több hír található a Media1-en! Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ne maradjon le a történésekről! Követhet bennünket RSS segítségével, és ott vagyunk Facebookon is!